اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی:

حفظ روحیه جهادی کشور را از آسیب‌ها برحذر می‌دارد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: حفظ روحیه جهادی در تمام سنگرها نه تنها آسیب‌زداست بلکه زمینه اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در تمام صحنه‌ها فراهم می‌کند.

حفظ روحیه جهادی کشور را از آسیب‌ها برحذر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،مهدی ندیری صبح امروز در نشست با اعضای جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار داشت: خدمات جهادگران باید توسعه روزافزون را به دنبال داشته باشد و این مهم با حرکت به سمت انجام کارهای مد نظر مقام معظم رهبری و مطابق با اهداف جهاد دانشگاهی میسر خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: واحد استان اردبیل از همکاران جوان و با انگیزه برخوردار است که با همکاری خوب خود سبب پیشبرد برنامه‌های جهاد دانشگاهی خواهند شد.

این مسئول نیروی انسانی را اولین و بهترین سرمایه هر سازمان ذکر کرد و اذعان داشت: توجه به نیروی انسانی و بها دادن به آن با رعایت عدالت ثمرات ارزشمندی را در پی خواهد داشت که تعالی سازمان مهمترین آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید بیشترین بهره‌برداری را از امکانات و نیروی انسانی داشته باشیم، تصریح کرد: هم‌افزایی نیروی انسانی زمانی عملی خواهد بود که آنان با آرامش و آسودگی روانی بتوانند خدمت کنند و این آرامش حتماً باید در اختیار آنان قرار بگیرد.

معاون پشتیبانی و امور مجلس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: حفظ روحیه جهادی و انجام وظایف بر اساس آن موجب خواهد شد که ما خود را در میدانی ببینیم که در آن با بهره‌گیری از شیوه‌های منطقی خواهیم توانست تهدیدهای آسیب‌زا را به فرصت سازنده تبدیل کنیم.

ندیری با اذعان به اینکه معاونت پشتیبانی وظیفه دارد از برنامه‌های خوب واحدها به لحاظ مادی و معنوی حمایت کند، اظهار داشت: مرکز درمان ناباروری واحد اردبیل در شرایط مناسبی قرار دارد که می‌تواند در شمال غرب کشور خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده و محل اعتماد باشد.

ندیری افزود: نوع فعالیت چنین مراکزی می‌تواند در تغییر نگرش‌ها به توانمندی جهادگران دخیل باشد و نشان دهد نیروهای جهادی همواره در عرصه‌های سخت و حساس موفق عمل کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد فعالیتی معاونت پشتیبانی اشاره کرد و گفت: حمایت، هدایت و نظارت سه ابزار مهم در انجام امورات هستند که این سه مولفه با همدیگر در ارتباط مستقیم قرار دارند.

ندیری بیان داشت: تلاش ما نظارت بر حسن انجام برنامه‌ها، حمایت از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار و هدایت حرکت‌های سازنده به ویژه در مباحث مورد نظر پشتیبانی است.

معاون پشتیبانی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در پایان سخنان خود بار دیگر از جهادگران خواست با تلاش و جدیت و بهره‌گیری از روحیه جهادی در مسیر عزت و خودکفایی گام بردارند و هرگز همدلی و صمیمیت را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز گزارشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در طی سه سال گذشته این واحد را ارائه کرد.

اکبر قاسمی اقدامات انجام یافته در حوزه‌های روابط عمومی، فرهنگی، آموزشی،  پژوهشی و پشتیبانی واحد استان اردبیل را تشریح کرد و خواستار توجه بیش از پیش به این واحد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول