اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

همکاری ضعیف ادارات کهگیلویه و بویراحمد با گروه‌های جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه همکاری و برخورد ضعیف دستگاه‌‌های اداری با گروه‌های جهادی در این استان انتقاد کرد.

همکاری ضعیف ادارات کهگیلویه و بویراحمد با گروه‌های جهادی

داریوش مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: گلایه‌های زیادی از ادارات و نهادهای اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به همکاری و تعامل آنان با گروه‌های جهادی در این استان وجود دارد و ما حقیقتاً از این موضوع نگرانیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این استان همکاری بسیار ضعیفی را با گروه‌های جهادی و جوانانی که با شور و اشتیاق بدون هیچ چشمداشتی حاضر به خدمت در مناطق محروم این استان هستند، دارند و ما از این لحاظ گلایه‌مندیم.

وی با اشاره به حضور جوانان و دانشجویانی از سایر استان‌ها در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در میان ادارات این استان ناهماهنگی‌های بسیار زیادی وجود دارد و متاسفانه به گروه‌های جهادی بومی توجهی ندارند.

مثنوی اذعان کرد: نگاه تبعیض‌آمیزی در برخورد با گروه‌های جهادی در این استان حاکم است ولی به طور کلی همکاری ادارات در این زمینه به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گاه برخی ادارات با عناوین بد و زننده‌ای این افراد را خطاب قرار می‌دهند، تاکید کرد: گروه‌های جهادی یکی از الگو‌ها و تفکرات کارگشایی است که از دل انقلاب هستی یافته است.

وی بدون اشاره به نام دستگاه‌هایی که با گروه‌های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد همکاری ندارند از اداراتی مانند راه و شهرسازی، فرمانداری همه شهرستان‌های استان به ‌ویژه فرمانداری بویراحمد، اداره‌‌کل امور عشایر، دامپزشکی و هلال‌احمر به عنوان اداراتی نام برد که همکاری خوبی با گروه‌های جهادی در این استان دارند.

مثنوی با تشریح برخی اقدامات گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانان و دانشجویان ولایت‌مدار با بهره‌گیری از نیروی ایمان کارهای ارزشمندی را در روستاها و مناطق عشایرنشین این استان انجام دادند که بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول