اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

دانش‌آموزان اسدآبادی 4500 نفرروز فعالیت جهادی انجام دادند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امسال دانش‌آموزان اسدآبادی در اردوهای طرح هجرت 3 بیش از 4 هزار و 500 نفرروز فعالیت انجام دادند.

دانش‌آموزان اسدآبادی 4500 نفرروز فعالیت جهادی انجام دادند

فیروز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه طرح اردوهای هجرت 3 با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف، استفاده از توانمندی‌های جوانان، ایجاد روحیه ابتکار، خلاقیت و فراهم کردن شور و نشاط در این قشر از اول تیرماه در شهرستان اسدآباد آغاز شده است، اظهار داشت: امسال دانش‌آموزان اسدآبادی در اردوهای طرح هجرت 3 به میزان 4 هزار و 500 نفرروز فعالیت داشتند که در همین راستا تعداد 15 مدرسه توسط آنان زیباسازی شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از نیروهای جوان مؤمن، متعهد و متخصص بیش از پیش در عرصه‌های مختلف استفاده کرد، افزود: این مهم در بسیج سازندگی در اولویت قرار دارد چرا که در این بسیج جوانانی پرشور و با همت بالا فعالیت می‌کنند که می‌توانند در تحقق شعار مؤثر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه اجرای طرح‌های بسیج سازندگی را با هدف کمک به دولت در اجرای طرح‌های ملی، منطقه‌ای، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان پرشور و جهادگران بسیج سازندگی کشور، عشق و ایمان، بصیرت، همت، روح و جوهره بسیج سازندگی را عامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران عنوان کردند و حقیقتاً این خصوصیت‌ها در افراد بسیجی وجود دارد.

وی از موفقیت اردوهای طرح هجرت اسدآباد در سطح استان خبر داد و گفت: ترویج روحیه همکاری و آشنایی با محرومیت‌های جامعه از عوامل اصلی موفقیت اردوهای طرح هجرت و بسیج سازندگی در شهرستان اسدآباد است.

محمودی با بیان اینکه پارسال 200 هزار نفرروز در عرصه‌های منابع طبیعی و کشاورزی، بخش فنی و محرومیت‌زدایی، سلامت و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی در قالب اردوهای جهادی در این شهرستان کار انجام شده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان با شرکت در طرح اردوهای هجرت نسبت به بازسازی، مرمت، بهسازی مدارس، میز و صندلی، نقاشی و زیباسازی فضاهای آموزشی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول