اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت:

اردوهای جهادی راهبردی برای پیشبرد اهداف نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت گفت: اردوهای جهادی یکی از راه‌های پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام است که در آن با همت جوانان و با حداقل هزینه طرح‌هایی با کیفیت بالا به بهره‌برداری می‌رسد.

اردوهای جهادی راهبردی برای پیشبرد اهداف نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ظهر امروز به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در روستای خیارکال از توابع شهرستان کهگیلویه از نزدیک از روند فعالیت دانشجویان در  طرح هجرت 3 بازدید کرد.

علی بیژنی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: طرح هجرت 3 از جمله طرح‌های مفید و کاربردی در تقویت و ارتقای معنوی و فرهنگی دانشجویان بسیجی است.

وی افزود: این طرح یک الگو و مدل فرهنگی موفق برای مشارکت دانشجویان در راستای حضور و خدمت در مناطق محروم و دور افتاده کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت با ابراز خرسندی از حضور دانشجویان جهادی در مناطق محروم گفت: شما دانشجویان علاوه بر فعالیت جهادی در این روستاها باید کمبودها و مشکلات این روستا را نیز به گوش مسئولان مربوطه منعکس کنید تا مسئولان شهرستان بتوانند خدمات بهتری را به این مناطق ارائه کنند.

بیژنی افزود: طرح هجرت با حضور خیل کثیری از دانش‌آموزان و دانشجویان انجام می‌شود و این اردوها فرصت مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و تقویت فرهنگ در جامعه است.

وی اتحاد بین مسئولان و مردم را زمینه تقویت نظام ارزیابی کرد و افزود: همدلی بین مسئولان و مردم در اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی سبب افزایش سرعت اجرا و اثرگذاری بیشتر این طرح‌ها می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت اردوهای جهادی را فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: دانشجویانی که در 15 شبانه‌روز در کارهای فرهنگی و عمرانی بسیج سازندگی در اردوهای هجرت شرکت می‌کنند با مشکلات مردم بیشتر آشنا شده تا در آینده با آگاهی بیشتر وارد کارهای اجرایی شوند.

بیژنی تأکید کرد: امروز همه مسئولان به اهمیت اردوهای طرح هجرت پی برده‌ و به این نتیجه رسیده‌‌اند که اردوهای جهادی یکی از راه‌های پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام است که در آن با همت جوانان و با حداقل هزینه طرح‌هایی با کیفیت بالا به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول دانشگاهی تصریح کرد: تفکر بسیجی در اردوهای جهادی نهفته است و اکنون دشمن بیش از هر چیز از این تفکر واهمه دارد.

بیژنی با بیان این مطلب که روزی خواهد رسید که اردوهای جهادی در کشورهای مسلمان و مستضعف برگزار خواهد شد، افزود: به برکت وجود چنین جوانانی این روز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول