اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه رمضان انجام می‌شود

آغاز فعالیت 60 گروه جهادی دانشجویی در استان همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج سازندگی استان همدان از فعالیت 60 گروه جهادی دانشجویی بعد از ماه مبارک رمضان در سطح استان همدان خبر داد.

آغاز فعالیت 60 گروه جهادی دانشجویی در استان همدان

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی اظهار کرد: هم‌اکنون چهار گروه جهادی دانشجویی طی ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان فعال هستند.

وی افزود: بیشتر فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام ماه مبارک رمضان در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و خدمات‌رسانی است.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان بیان داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان و محدودیتی که در فعالیت‌های عمرانی در گروه‌های جهادی وجود دارد بیشترین تمرکز در این ایام بر روی انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در گروه هدف است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌‌های گروه‌های جهادی دانشجویی بعد از ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با در نظر گرفتن این ایام برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت گرفته بود که کارهای عمرانی در انتهای ماه شعبان به اتمام برسد که در این راستا عملکرد موفقی داشتیم.

صادقی ابراز داشت: اردوهای دیگری نیز در برنامه کاری داریم و در همین راستا برنامه‌ریزی شده که 60 گروه جهادی دانشجویی بعد از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را شروع کنند.

وی اضافه کرد: در گروه‌های جهادی مساجد و محلات نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که امید است در طول سال به 200 گروه جهادی برسد که از هر شهرستان تقریباً چهار گروه جهادی مساجد و محلات تخمین زده‌ شده است.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در طرح هجرت دانش‌آموزی نیز بیشتر فعالیت‌ها در تیر ماه انجام گرفت و بخشی نیز در شهریور ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول