اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

برآورده کردن درخواست‌های مردم حرکتی جهادی و الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک با تاکید بر دیدارهای چهره به چهره و تلاش برای رفع نیازهای مردم گفت: برآورده کردن درخواست‌های مردم حرکتی جهادی و الهی است.

برآورده کردن درخواست‌های مردم حرکتی جهادی و الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن در راستای هشتاد و یکمین سفر شهرستانی خود روز جمعه به شهر قرچک سفر کرد و پس از ورود مورد استقبال فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

استاندار تهران در ابتدای ورود به قرچک در جریان پروژه‌های عمرانی و وضعیت بخش قرار گرفت.

مرتضی تمدن در ادامه با حضور در آیین عبادی‌ ـ سیاسی نماز جمعه در جمع مردم غیور قرچک قرار گرفت و پس از نماز جمعه با مردم این بخش سخن گفت.

استاندار تهران پس از سخنرانی و اقامه نماز عصر به صورت چهره به چهره با مردم قرچک دیدار و مشکلات و درخواست‌های آنها را بررسی کرد.

استاندار تهران در جلسه‌ای چند ساعته با امام جمعه قرچک به بررسی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت و پس از پیگیری دستورات لازم را در ارتباط با بررسی، پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

امام جمعه قرچک در پایان این نشست اظهار داشت: همان‌گونه که پیش از این به‌طور موکد اشاره کرده بودیم مطالبات مردم محروم بخش قرچک باید در اولویت برنامه‌های دولت خدمتگزار قرار بگیرد تا مردم طعم خدمت‌رسانی دولت را بچشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی عنوان کرد: ارتقای تقسیمات کشوری در راس مطالبات و درخواست‌های مردم بخش قرچک است.

وی در ادامه از نمایندگان دولت اعم از استاندار، فرماندار و بخشدار برای برگزاری چنین نشست‌هایی تقدیر کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی که منجر به رفع نیازهای مردم می‌شود علاوه بر حرکتی جهادی و الهی سبب تقویت همبستگی بین مردم و مسئولان نظام می‌شود.

امام جمعه شهر قرچک در پایان این نشست در جمع خبرنگاران در ارتباط با علت برگزاری این نشست عنوان کرد: پس از سفر نماینده دولت به شهر قرچک و دیدار چهره به چهره وی با مردم این شهر با طرح سند چشم‌انداز و مطالبات مردم قرچک در این نشست نیازهای خاصه مردم از استاندار تهران به‌طور جدی مطالبه شد.

اسماعیلی در تشریح درخواست‌ها و مطالبات مردم در حوزه‌‌های مختلف گفت: تقسیمات کشوری بخش، بیمارستان قرچک، رفع مشکل اشتغال، تامین آب شرب و کشاورزی قرچک، ارتقای حوزه انتظامی و تامین امنیت شهر قرچک، افزایش بودجه برای بهسازی و تکمیل پروژه‌های شهری و روستایی و آغاز احداث شهرک صنعتی و ... از جمله مطالبات مردم بخش قرچک است.

این گزارش حاکی است، استاندار تهران در دیدار چهره به چهره درخواست‌ها و مشکلات 475 شهروند قرچک را شنید و پس از بررسی دستورات لازم را صادر کرد و با توجه به حضور مشاور استاندار تهران در روز دوشنبه دوم مرداد ماه در شهر قرچک مراجعه‌کنندگان می‌توانند از ساعت 9 صبح به بعد با حضور در مصلای قرچک پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول