اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر:

اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم قائمشهر فعال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر از فعال شدن اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق و محلات محروم شهرستان قائمشهر خبر داد.

اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم قائمشهر فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،علی رمضانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با بیان فعالیت اردوهای بسیج سپاه قائمشهر در عرصه‌های جهادی 10 ، 15 و یک روزه صالحین و طرح هجرت سه اظهار داشت: این اردوها در قالب بهسازی، مرمت مدارس،همکاری با ادارات و اردوهای یک و نظافت مساجد انجام شد.

وی افزود: در سال‌جاری، در قالب اردوهای جهادی 15 روزه باید هزار نفر را در سطح محلات و مناطق محروم به کار گیریم همچنین در عرصه بهسازی مدارس نیز یک هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان، در اردوهای جهادی 10 روزه نیز با حضور فرهنگیان و طلاب از بعد نگاه فرهنگی در قالب حلقه‌های صالحین اقدام می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه نگاه ویژه اردوهای جهادی توجه به بعد فرهنگی است، اظهار داشت: باید در این اردو 8 هزار نفر به‌کار گرفته شوند.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر افزود: از 15 دستگاه اجرایی شهرستان باید چهار تا 70 نفر برای شرکت در اردوهای جهادی معرفی شوند و این افراد در قالب‌های تعریف شده سپاه به کار گرفته شوند.  

وی از تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی به اردوهای جهادی شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات مناسب برای این بخش در راستای توانمندسازی جوانان اختصاص یافت که باید برای بهره‌برداری بهتر از طرح اردوهای جهادی، ادارات و نهادهای شهرستان تعامل خود را با ستاد پشتیبانی طرح بیشتر کرده و با شناسایی مناطق و افراد محروم افراد واجد شرایط را معرفی و اعزام کنند.

این مسئول همچنین از آغاز به کار اجرای سالم سازی پارک‌های شهری به ویژه پارک ساحلی سراج از آغاز ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول