اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

اعزام گروه‌های جهادی به 100 روستای کوثر

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: از آغازین روزهای تابستان گروه‌های مختلف جهادی به بیش از 100 روستای کوثر اعزم شدند.

اعزام گروه‌های جهادی به 100 روستای کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در نشست صمیمی با برگزار‌ کنندگان طرح اردوهای هجرت و جهادی در گیوی اظهار داشت: این گروه‌های جهادی در کنار انجام پروژه‌های سازندگی متعدد در عرصه‌های فرهنگی، علمی و گاه تحقیقاتی نیز ورود خوبی پیدا کرده‌اند ولی در شاخصه عملکرد خود سعی دارند چهره محرومیت را از روستاها و مناطق دور افتاده بزدایند.

وی بیانن داشت: از زمانی که بسیج به عنوان مولود با ارزش انقلاب اسلامی به دستور امام راحل شکل گرفته است تا مقطع کنونی حضور و مشارکت فعالانه بسیجیان در تمام صحنه‌ها کشور را از بسیاری خطر‌ها و آسیب‌ها مصون نگه داشته و سبب شده تا ایران اسلامی در ریل پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

این مسئول مفهوم بسیج را بسیار دامنه‌دار‌تر از مفهوم نظامی و صرف حضور در جبهه‌های جنگ اعلام کرد و گفت: بسیجیان ما بعد از درخشش در هشت سال جنگ تحمیلی و ارائه کارنامه موفق امروز در سنگر سازندگی و فرهنگی بار دیگر توانمندی خود را به ظهور و بروز رساندند تا به دنیا اعلام کنند بسیج مردمی بسیج راهگشا و غرور‌آفرین در تمام صحنه‌ها و عرصه‌هاست.

فرماندار کوثر گفت: بالندگی بسیج در طی 34 سال گذشته انقلاب به حضور آگاهانه این نیروی مردمی در تمام صحنه‌های اجتماعی است.

 فرماندار کوثر با اشاره به ظرفیت موجود بسیجیان شرکت‌کننده در طرح‌های جهادی بسیج سازندگی ابراز داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام برپایی اردوهای طرح هجرت به خوبی با مفهوم سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان آشنا شده و با کمک یکدیگر می‌توانند گام‌های موثر و بلندی را در سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان در روستاهای دور افتاده انجام دهند.

رئیس‌ساداتی خاطرنشان کرد: در این شهرستان در قالب طرح هجرت بستر اشتغال و کار و تلاش برای 216 نفر از جوانان مستعد فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: اردوهای جهادی این شهرستان به صورت 15 و 10 روزه اجرا می‌شود و در کنار آن حلقه‌های صالحین تشکیل شده و مسایل تربیتی و معنوی نیز تبیین و تشریح می‌شود.

وی گفت: در کنار این اقدامات گروه‌های جهادی در ایام تابستان کارگاه‌های آموزشی چهره به چهره در زمینه‌های مختلف اجتماعی و اخلاقی و تربیتی را برگزار کرده و با حضور در این محافل به تقویت باورها و اعتقادات خود اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر در پایان سخنان خود اظهار داشت: در سال‌های گذشته حرکت‌های خوبی در حوزه آموزش، بازسازی، نوسازی، مسایل اعتقادی و فرهنگی در قالب طرح‌های اردوهای هجرت انجام داده و به تحقق نشاندند که به نظر می‌رسد امسال نیز در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول