اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

بی‌کفایتی برخی مسئولان به پای نظام نوشته نشود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: مسئولان بی‌کفایت‌، موریانه‌های عصای حضرت سلیمان هستند که سبب به خطر انداختن ارکان نظام می‌شوند که نباید بی‌کفایتی برخی مسئولان به پای نظام نوشته شود.

بی‌کفایتی برخی مسئولان به پای نظام نوشته نشود

کوکب حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: از جمله مسائلی که امروز از نظر عموم خطرآفرین، مسئله‌ساز و بحث برانگیز است، یکسان دانستن آبرو و اعتبار برخی افراد با نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه شخصیت، آبرو و اعتبار افراد هیچ ارتباطی با نظام ندارد، افزود: یکسان دانستن و ارتباط دادن شخصیت و اعتبار افراد با نظام، مانع برخورد با افراد سودجو و فرصت‌طلبی می‌شود که با این عنوان‌ و وابستگی‌ به جایگاهی رسیده‌اند.

حاتمی در ادامه ابراز داشت: به همین دلیل باید با این نگرش غلط مبارزه کرد، تا تغییر کرده و از بین برود.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نایب‌ رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا تصریح کرد: اگر بعضی از مسئولان دچار لغزش و خیانت شوند، نباید به عنوان حفظ نظام با محافظه‌کاری از این قضیه گذشت، زیرا لغزش این افراد ربطی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و برآمده از شخصیت و ذات این افراد است.

حاتمی بیان داشت: افراد تا زمانی قابل احترام و اعتماد هستند که گفتار و عمل آنها در چارچوب دستورات اسلامی، قانون و نظامی که منافع آن با ریخته شدن خون هزاران شهید بیمه شده است، باشد.

وی با بیان اینکه نظام هیچ ربطی به شخص یا اشخاص ندارد، متذکر شد: در گزینش مدیریت‌ها باید دقت و بررسی بیشتری صورت گیرد.

حاتمی یادآور شد: مدیری که سقف آرزویش مدیریت یک اداره است نباید به خاطر خوش خدمتی به شخص، اشخاص یا وابستگی به جناح و باند در رأس سازمانی که هیچ‌گونه سنخیتی با آن ندارد، قرار بگیرد، زیرا در این صورت امکان هرگونه خطا و لغزشی وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با وجود تحریم‌های دنیای استکبار گفت: امروز درخت تنومند 33 ساله انقلاب اسلامی ایران سایه‌گستر بسیاری از نظام‌های نوپا و تازه آزاده گشته از ظلم و ستم استکبار جهانی است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران آنقدر توانمند و مقتدر است که هیچ طوفانی قادر به برکندن ریشه ستبر و محکم آن نیست مگر بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی برخی مسئولان که مانند موریانه عصای حضرت سلیمان، سبب به خطر انداختن ارکان نظام می‌شوند.

حاتمی خدمت‌رسانی به مردم را امری مقدس و ارزشمند دانست و بر تلاش مضاعف مدیران در این راستا تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه گچساران برای پیشرفت نیاز به تلاش جمعی و برنامه‌ریزی مدون دارد، بیان داشت: تعامل و همدلی مسئولان رمز موفقیت و توسعه این شهرستان است.

حاتمی ادامه داد: در کنار تعامل و همدلی مسئولان، مشارکت مردم نیز در داشتن شهری آباد و زیبا مؤثر واقع می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول