اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مسئولان برای خدمت‌رسانی بهتر اختلافات خود را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان باید اختلافات شخصی خود را در عرصه خدمت‌رسانی به مردم کنار گذاشته تا زمینه رفع مشکلات مردم بیش از پیش فراهم شود.

مسئولان برای خدمت‌رسانی بهتر اختلافات خود را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر اظهار داشت: تعامل و همدلی مسئولان رمز موفقیت و توسعه تعالی استان است و مسئولان باید همدلی و تعامل را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: در کنار تعامل و همدلی مسئولان، مشارکت مردم نیز در داشتن شهری آباد و زیبا مؤثر خواهد بود.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه بوشهر با وجود محیط کوچک، حرف‌های بزرگی در طول تاریخ داشته و انسان‌های بزرگی در دامن خود پرورش داده است بیان کرد: باید سند چشم‌انداز توسعه بوشهر در افق 1404 که در گزارش رئیس شورا اعلام شد، اجرایی شود و ظرفیت‌های آینده این شهر با نگاهی جامع در همه ابعاد تعریف و اجرایی شود تا بوشهر به جایگاهی که شهروندان و حتی بسیاری از نخبگان ایران علاقه‌مندند دست یابد.

وی گفت: در بوشهر باید کوتاه‌بینی و کوتاه‌نگری ممنوع باشد و همه چیز در افق‌های بلند دیده شود که پروژه‌هایی نظیر جزیره و دهکده دانایی و سند چشم‌انداز بوشهر در این راستا خواهد بود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بوشهر گنجینه و کانون تابش و طلوع تمدن در خلیج فارس است و بیش از گذشته نیازمند احیاء مجدد در همه حوزه‌ها با نگاهی ویژه و بین‌المللی است.

وی افزود: شهر بوشهر می‌تواند با ظرفیت و قابلیت‌هایی که دارد، نماد پیشرفت و عدالت در سایه اسلام به جامعه جهانی عرضه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب به بوشهر نگاهی ویژه است ادامه داد: بوشهر با ظرفیت و قابلیت‌های استراتژیک، باید به جایگاهی برسد که قدرت رقابت با کشورهای حوزه خلیج فارس را داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول