اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

رسانه‌ها از تفسیر شخصی گفته‌های مسئولان خودداری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: رسانه‌های جمعی چنانچه به انعکاس گفته‌های مسئولان می‌پردازند از اعمال تفسیر و برداشت‌های شخصی خودداری کنند.

رسانه‌ها از تفسیر شخصی گفته‌های مسئولان خودداری کنند

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مهاباد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رسانه موفق داشتن روحیه امانتداری در انعکاس رویدادها است، لیکن انتظار می‌رود فعالان این عرصه در راستای تقویت این روحیه گام بردارند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: گاه رسانه‌های جمعی به صورت خواسته یا ناخواسته با پرداختن به یک مسئله غیرضروری، خوراکی برای دشمنان نظام اسلامی تهیه می‌کنند ولی انتظار می‌رود بیشتر در انجام رسالت خود دقت عمل داشته و مسائل را آن طور که هست منعکس کنند.

وی تصریح کرد: در بعضی مواقع بی‌مهری‌هایی از سوی مسئولان نسبت به اصحاب رسانه دیده می‌شود ولی منشاء این بی‌مهری‌ها در بدبینی نیست بلکه چنانچه اخبار منطبق بر رویدادها و اتفاق‌های صحیح منعکس شود این قشر بیشتر مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرند.

احمدی اضافه کرد: فعالان حوزه رسانه باید در راستای تحقق یافتن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته، تعامل‌ها و ارتباط‌های خود را با پیرامون به صورتی تنظیم کنند که با برداشتن هر قدم، برای پویایی انقلاب کمک کنند و دغدغه‌های ملت بزرگ ایران به مسئله روز این قشر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران می‌توانند در تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کمک شایانی به کارگزاران نظام بکنند، اضافه کرد: محقق‌شدن این امر به دست قشر فرهنگی، فقط به این بستگی دارد که با دلسوزی، پیشرفت‌هایی که رخ داده است اطلاع‌رسانی کرده و مردم را به شکل مطلوب آگاه‌ کنند.

این نماینده مجلس حمایت بیش از پیش مسئولان از قشر روزنامه‌نگار را خواستار شد و اظهار داشت: چنانچه مدیران دستگاه‌های اجرایی به شکل گسترده، عملکرد یک سال خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند آنها از این ظرفیت برخوردار هستند که تحول‌های روی داده را به سمع و نظر ملت بزرگ ایران برسانند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول