اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

توسعه کشاورزی بویین زهرا نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

توسعه کشاورزی بویین زهرا نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، روح‌‌الله عباسپور صبح امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این شهرستان جایگاه بسیار ویژه‌ای از لحاظ توسعه عمرانی در سطح استان قزوین دارد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و توجه به ظرفیت‌های موجود واقعی یکی از محور‌های توسعه بوده که مدیران و نهاد‌های عمرانی باید با توجه به آن، اهداف خود را دسته‌بندی کرده و به عمران و آبادانی روستاها و نقاط دور افتاده در سطح کشور بپردازند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شوارای اسلامی با بیان اینکه توسعه بخش‌کشاورزی در بویین زهرا نیازمند نگاه ویژه‌تر مسئولان است، افزود: انتظار داریم که مدیران استان قزوین با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بیشتر خود از حوزه کشاورزی و صنعت در شهرستان بویین زهرا زمینه را برای جهش صنعتی و کشاورزی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک مهیا کنند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و نارسایی‌ها در سیستم مدیریت کلان تصریح کرد: اراده قوی و دوری از مسائل و مباحث حاشیه‌ای در هر دوره‌ای می‌تواند عاملی اساسی در راستای توسعه و پیشرفت بوده و قدرت کشور را در دست‌یابی به اقتدار و سازندگی مضاعف‌تر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه در سال جاری باید با توجه و حمایت ویژه از تولید‌کنندگان داخلی عرصه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری فراهم شود، عنوان کرد: مسئولان در سال جاری باید کمر همت به خود بسته و در راه اعتلا و عزت همه‌جانبه کشور هرچه می‌توانند از فکر و اندیشه خود استفاده کنند.

عباسپور با بیان اینکه تاکنون پروژه‌های متعددی در شهرستان بویین زهرا در حوزه راه‌سازی و کاهش خطرات جاده‌ای به اجرا در آمده است، اعلام کرد: بهره‌برداری از چندین پروژه مهم در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال این شهرستان، دیدار با مسئولان بلند پایه استانی و کشوری در خصوص اخذ اعتبارات برای تسهیل در توسعه طرح‌های عمرانی و صنعتی در طول چند سال اخیر از جمله فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بهره‌برداری از پروژه عمرانی فاز دوم محور سگز‌آباد به دانسفهان تسریع بیشتری یابد، بیان کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در حوزه صنعتی و عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا با همت مسئولان و مردم به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول