اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شیخ الاسلامی در جلسه شورای اداری نوشهر

عزم دولت برای خدمت‌رسانی جدی است

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عزم دولت برای خدمت‌رسانی جدی است، اما برای فعالیت‌ها انسجام لازم است و با برنامه‌ریزی درست می‌توانیم این منطقه را نیز به سطح مطلوب برسانیم.

عزم دولت برای خدمت‌رسانی جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، بیان داشت: همه ما علاقمند به پیشرفت و توسعه منطقه هستیم و همه توان خود را برای تامین اهداف بکارگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نقطه کلیدی برای پیشرفت منطقه توجه به ظرفیت و داشته‌های خودمان است.

شیخ‌الاسلامی خطاب به مسئولان اجرایی بیان داشت: برای پیشرفت و توسعه کشور و منطقه باید زیاد کار کرد، به کیفیت و ماهیت کارها نیز توجه شود.

* عدم ‌مطالعه‌ برخی از کارها باعث شد نتایج مطلوب نباشد

این مسئول ادامه داد: بسیاری از مسائل و مشکلات نیازمند پیگیری است تا رفع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ظرفیت‌های فراوانی هنوز در همه وجود دارد که به کارگیری نشده است.

وی تصریح کرد: امروز کار کردن در کشور از جنس دیگر جاهای دنیا نیست. ما با تمام اهداف و برنامه‌های مقدس و امنیتی که به دست ما رسیده و نگاه انقلابی‌مان باید بیش از سراسر دنیا کار کنیم.

شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: باید به موازات افزایش کمیت به کیفیت آن نیز توجه داشت. همچنین شتابزدگی، بی‌مطالعه بودن و عدم کارشناسی برخی از کارها باعث شد نتایج مطلوب نباشد و کارها به نحو مطلوب صورت نگرفت.

* استان مازندران ظرفیت بسیاری دارد

شیخ الاسلامی ادامه داد: استان مازندران ظرفیت بسیاری دارد و بخش کجور هم با دارا بودن منابع انسانی، طبیعی و خدادادی ظرفیت‌های بسیاری دارد که در تمام دنیا بی‌نظیر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ادامه داد: اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد باید از استان شروع شود، زیرا مقیاس و جنس مسائل استانی است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های خوبی برای پیگیری وجود دارد که نباید منتظر بود که از خارج از استان کاری صورت گیرد.

وی ابراز داشت: موتور حرکت استان مدیران استان هستند و سکان اداره امور کشور دست مدیران استانی است و مردم می‌توانند این کشتی را به جلو ببرند.

* زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های گوناگون ایجاد شود

شیخ الاسلامی یادآور شد: زمینه مشارکت و فعالیت مردم در حوزه‌های گوناگون ایجاد شود و این راهبردی‌ترین مسئولیت مسئولان است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا مردم فعال نشوند حرکت جدی و تحولی صورت نمی‌گیرد، افزود: فعالیت، تلاش و تدابیر ما باید معطوف به حضور بیشتر مردم در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشد تا ظرفیت بسیار ارزشمند مردمی به میدان بیاید.

وی عنوان کرد: تا زمانی که در جلسات روی منابع دولتی تکیه کنیم حرکت خاصی صورت نمی‌گیرد، اما اگر برنامه راهبردی برای استفاده از ظرفیت مردم استفاده شود تولیدها افزایش خواهد یافت

* برای فعالیت توسعه‌ای نیاز به نقشه راه داریم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هر فعالیت استانی باید به چند سوال که مردم در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری آن چه نقشی دارند و سهم مردم در اجرا، نظارت و پایش آن چیست، پاسخ دهد.

این مسئول با بیان اینکه برای فعالیت توسعه‌ای نیاز به نقشه راه داریم، بیان داشت: پراکنده‌کاری، تصمیم‌های موقتی و جزیی مضر است و جریان کلی مدیریت استان و مشارکت مردم باید مبتنی بر نقشه جامع و سند راهبردی باشد.

شیخ الاسلامی اضافه کرد: این نقشه در مقیاس استانی و شهرستانی وجود دارد و باید برای بخش کجور نیز آن را تهیه کرد.

وی بیان داشت: تعداد تصمیم‌ها در زمانه‌های فعالیت اگر مخل نباشد آنچنان باعث پیشرفت هم نمی‌شود.

* عزم دولت برای خدمت‌رسانی جدی است

این مسئول گفت: اگر فعالیت محرک و زمینه‌ساز بوده و مطالعه صورت گیرد و فعالیت‌ها بر اساس سهم هر س صورت گیرد، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

وی تاکید کرد: در هر فعالیتی کارشناسان رشته‌های مختلف حضور داشته باشند و مبنای فعالیت برای افق چند ساله تهیه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: عزم دولت برای خدمت‌رسانی جدی است، اما برای فعالیت‌ها انسجام لازم است و با برنامه‌ریزی درست می‌توانیم این منطقه را نیز به سطح مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول