اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان خدابنده:

اشتغالزایی سرلوحه سیاست کاری مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خدابنده گفت: ایجاد اشتغال باید سرلوحه سیاست کاری مسئولان در سال حمایت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

اشتغالزایی سرلوحه سیاست کاری مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، جلسه مشترک ستاد حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و کارگروه اشتغال شهرستان خدابنده ظهر امروز با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه نام‌گذاری سال‌ها تنها یک شعار تبلیغاتی برای پر کردن تابلوهای تبلیغی و یا ثبت بر سربرگ ادارات نیست، اظهار داشت: این نام‌گذاری تاکیدی است بر راهی که رهبر معظم انقلاب شخص نخست کشور با درایت و هوشمندی برای حرکت ملت در مسیر اصلاح اقتصاد جامعه و در نتیجه به ارمغان آمدن نشاط و رفاه عمومی در نظر گرفته‌اند.

سعید خلجی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال باید سرلوحه سیاست کاری مسئولان قرار گیرد و در راستای تحقق آنان تلاش وافری انجام دهند.

وی در ادامه با توصیه به ادارات و نهادهای شهرستان برای تلاش در راستای رفع بیکاری تصریح کرد: باید ادارات به جد دنبال این مقوله و ایجاد روندهای شغلی باشند تا دغدغه خانواده‌ها که همان بحث بیکاری فرزندان است، برطرف شود.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده اظهار داشت: در مورد ایجاد شغل تنها یک اداره مسئول نیست و باید همه ادارات و همه متخصصان و مدیران با همفکری و همکاری مستمر پیگیر این قضیه باشند، تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

در ادامه مسئولان و رؤسای دستگاه‌ها و ادارات پیشنهادات و نظرات خود را در راستای تحقق شعار حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارائه کردند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول