اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش فارس به بی‌حرمت‌کردن خبرنگاران

تعاون و نگاه تنگ‌نظرانه مسئولان!

خبرگزاری فارس: صبح امروز ساعت 10 کارگروه تعاون به میزبانی معاونت مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌غربی در سالن جلسات شماره چهار استانداری برپا شد که به دلیل وجود بعضی نگاه‌های تنگ‌نظرانه، خبرنگاران به بیرون هدایت شدند.

تعاون و نگاه تنگ‌نظرانه مسئولان!

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز در سالن شماره چهار استانداری آذربایجان‌غربی جلسه کارگروه تعاون برپا شد ولی به رغم اینکه از خبرنگاران به طور رسمی و مکتوب دعوت به عمل آمده بود با احترام کامل، این مهمانان به بیرون از سالن جلسات راهنمایی شدند.

به خواست رئیس جلسه این اتفاق افتاد و با اظهار به اینکه " اصحاب رسانه تشریف ببرند می‌خواهیم یک گفت‌و‌گوی صمیمانه داشته باشیم" به تحقیرکردن این قشر تن دادند حال آنکه خبرنگاران، نه به صورت مهمان ناخوانده، بلکه به صورت کاملا رسمی به این نشست دعوت شده بودند.

این بار نخست نیست که اصحاب رسانه را در جلسات خوار و حقیر می‌کنند، بارها به رغم تذکرهای فراوان این رویه تکرار شده است در طی 30 روز گذشته نیز این اتفاق چندین بار رخ داده که نمونه آن کارگروه آرد و نان است، همچنین نمونه دیگر اینکه سال گذشته از حضور خبرنگار این رسانه در سفر شهرستانی رییس جمهوری بنابه دلایل نامعلوم ممانعت شد.

آیا به راستی تعاون و مسائل مربوط به آن مسئله سیاسی و امنیتی است که خبرنگاران را نامحرم تصور می‌کنند؟! با وجودی که می‌دانیم و می‌دانند تعاون یک موضوع کاملا متکی به همکاری مردم است و مشارکت مردم جلب نخواهد شد مگر اینکه ظرفیت‌های رسانه به کار گرفته شود.

جای سوال است تا کی این ناهنجاری‌ها و نابه‌سامانی‌ها در برپایی جلسات را شاهد خواهیم بود، چه زمانی مسئولان محترم و تلاشگر روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی به وظایف خود آشنایی پیدا می‌کنند و مطابق با ذائقه مدیر خود رفتار کرده و از دعوت بی‌مورد خبرنگاران خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول