اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی ناحیه بسیج امام رضا(ع) عنوان کرد

خدمت‌رسانی 40 معلم در روستاهای قم

خبرگزاری فارس: مسئول سازندگی ناحیه بسیج امام رضا(ع) گفت: تابستان امسال 40 معلم برای برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی در روستاهای استان قم به کار گرفته‌ شدند.

خدمت‌رسانی 40 معلم در روستاهای قم

احمد آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های خدمت‌رسانی که توسط بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) انجام می‌شود اظهار داشت: در سال جاری 40 معلم در روستاهای بخش سلفچگان برای برگزاری کلاس‌های جبرانی مقاطع راهنمایی و دبیرستان مشغول فعالیت شده‌اند.

وی ادامه داد: این اردوها به صورت 10 روزه برگزار شد و طی آن دانش‌آموزانی که در درس‌های پایه تجدید شده بودند، با فعالیت این معلمان ضعف درسی خود را جبران کردند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج امام رضا(ع) ابراز داشت: مجتمع‌های امام جواد(ع) و مجتمع ولایت در بخش سلفچگان پذیرای این دانش‌آموزان هستند تا در قالب این طرح سطح علمی دانش‌آموزان این مناطق ارتقا می‌یابد.

وی گفت: در اردوهای جهادی 15 روزه بسیجیان به روستاهای جنداب و قاضی اولیا برای ساخت و مرمت حسینیه و مسجد این روستاها اعزام شدند.

آقابابایی افزود: همچنین پایگاه بسیج روستای یکه باغ و پایگاه فاطمه الزهرای جنداب در این طرح بازسازی و مرمت شد.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو که مخصوص آقایان برگزار شد، بیش از 50 بسیجی ناحیه امام رضا(ع) در این مناطق مشغول به خدمت‌رسانی شدند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج امام رضا(ع) ابراز داشت: حسینیه روستای قاضی اولیا در این اردو سفیدکاری، برق‌کاری و مرمت شد و مرمت مسجد جامع روستای جنداب از دیگر فعالیت‌های این بسیجیان بوده است.

وی اضافه کرد: گروه جهادی بسیجیان ناحیه امام رضا در این اردو فعالیت‌های فرهنگی مانند دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری جلسات مذهبی و فرهنگی را نیز در دستور کار خود داشته‌اند.

آقابابایی ادامه داد: در این اردوها همچنین برنامه‌های تفریحی مانند برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای اعضای گروه جهادی اجرا شده است.

وی افزود: برای ماه مبارک رمضان نیز فعالیت‌های متعدد خدمت‌رسانی برای بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) تعریف شده است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج امام رضا(ع) اظهار داشت: طراحی بیش از 70 کلاس درسی برای محله‌های محروم شهر قم از دیگر فعالیت‌های ناحیه امام رضا(ع) در بخش سازندگی بوده که در این کلاس‌ها بسیجیانی که تحصیلات و توانایی تدریس در دروس مختلف را دارند، برای دانش‌آموزان کم بضاعت کلاس‌های تقویتی برگزار خواهند کرد.

وی گفت: این طرح به صورت پایگاه محور و خودجوش توسط بسیجیان در ماه رمضان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به فعالیت ناحیه امام رضا(ع) در عرصه بهسازی مدارس ابراز داشت: مدارس شناسایی شده‌اند و در صورتی که همکاری آموزش و پرورش به صورت کامل صورت بگیرد، 15 مدرسه برای کار در عرصه بهسازی و نوسازی در ایام تابستان پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول