اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تلاش مضاعف است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب بر حل مشکلات مردم و افراد نیازمند تاکید کرد و گفت: در خدمت‌رسانی به مردم باید همواره تلاش مضاعف داشت.

خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تلاش مضاعف است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد ظهر امروز در دیدار با کارکنان و کارشناسان بهزیستی میناب با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان اظهار داشت: ماه شعبان فرصتی برای استقبال از ماه میهمانی خداوند است.

وی با اشاره به هفته بهزیستی افزود: پرسنل بهزیستی در راستای کمک به نیازمندان و معلولان تلاشی وافر دارند.

فرماندار میناب تشکیل بهزیستی را براساس آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: دستگیری از مستمندان و نیازمندان در مبانی دینی سفارش فراوان شده است.

قانعی‌فرد با بیان اینکه کمک به نیازمندان توسط بندگان خوب و شایسته خداوند صورت می‌گیرد، افزود: خدمت به محرومان توفیقی از سوی خداوند سبحان است که همواره باید شکرگزار آن بود.

وی با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: تمام خدمات ارائه شده در بهزیستی برای افراد مستضعف، خالص و با نیت الهی است.

قاتعی‌فرد گفت: سازمان بهزیستی با بیش از 80 وظیفه که بر عهده دارد به خوبی در کشور ایفای نقش می‌کند و در راستای حل مشکل محرومان و معلولان تلاش دارد.

این مسئول اعتماد مردم و کسانی که با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند نسبت به مجموعه بهزیستی را توفیقی عظیم برشمرد و گفت: کار و فعالیت در مجموعه بهزیستی بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و اگر عشق و علاقه در آن نباشد موفقیتی حاصل نمی‌شود.

قانعی‌فرد مهم‌ترین ماموریت بهزیستی را گسترش رحمت الهی عنوان کرد و ادامه داد: دادن اعتماد به نفس به مددجویان و معلولان، تقویت روحیه کرامت انسانی و دادن امید به زندگی از اقدامات شایسته‌ای است که کارشناسان بهزیستی آن را به خوبی انجام می‌دهند.

وی معلولان را افرادی توانمند معرفی کرد و افزود: افراد معلول در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده‌اند موفق بوده و الگویی برای سایر افراد جامعه شده‌اند.

این مسئول همچنین بر حل مشکلات مردم و افراد نیازمند تاکید کرد و اظهار داشت: در خدمت‌رسانی به مردم باید همواره تلاش مضاعف داشت.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول