اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ گیلان:

برگزاری دوره «ضیافت رسانه» در دانشگاه‌های گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان از برگزاری دوره «ضیافت رسانه» در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های استان خبر داد.

برگزاری دوره «ضیافت رسانه» در دانشگاه‌های گیلان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه دوره آموزشی چهار روزه ضیافت رسانه برای خبرنگاران طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های گیلان، علوم پزشکی و آزاد اسلامی در رشت برگزار می‌شود اظهار کرد: تبیین جنگ نرم، رسانه‌های نو، خبرنویسی و گزارش‌نویسی و چگونه رسانه دانشجویی موفقی داشته باشیم، از عناوین دروس این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه اساتید برجسته این دوره از دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌ها در تهران هستند اضافه کرد: در این دوره 60 خبرنگار و عضو تیم رسانه‌ای طرح ضیافت اندیشه حضور دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ گیلان با تاکید بر اینکه دوره آموزشی ضیافت رسانه، در روزهای 9 تا 12 مرداد جاری در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: اخلاق رسانه‌ای بحث‌های گسترده‌ای از اخلاق حرفه‌ای است.

به گفته وی در طول برگزاری طرح ضیافت اندیشه، 20 فیلم مستند و سینمایی برای دانشجویان در این طرح اکران می‌شود و فیلم‌های سینمایی در دو بخش فیلم‌های در حال اکران و منتخبان جشنواره عمار پخش می‌شوند.

مهدوی افزود: فیلم‌های روزهای زندگی، شور شیرین و قلاده‌های طلا به عنوان فیلم‌های در حال اکران و مستندهای میراث آلبرتا، وحید آقا و دوپینگی‌ها از برترین‌های جشنواره عمار در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه گیلان اکران می‌شوند.

وی استقبال شرکت‌کنندگان در جلسه نقد فیلم و حضور کارگردان در حاشیه اکران‌ها را خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول