اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

برگزاری طرح ضیافت در بقاع متبرکه ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری طرح ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان ملایر خبر داد.

برگزاری طرح ضیافت در بقاع متبرکه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایری به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ابلاغ بخشنامه‌های کشور همزمان با سراسر کشور برنامه‌های طرح ضیافت نیز در شهرستان ملایر اجرایی شده است.

وی افزود: برای اجرای طرح ضیافت جلساتی در راستای آماده‌سازی و عطرافشانی بقاع متبرکه در شهرستان انجام شد و بقاع متبرکه در اقصی نقاط شهرستان برای پذیرایی از مهمانان الهی آماده شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه در این طرح که شامل برنامه‌های مختلف در ماه رمضان است، گفت: این برنامه‌ها در بقاع متبرکه در حال انجام است و در این مدت با استقبال خوبی مواجه شده است.

 وی از برگزاری برنامه جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن به صورت همه روزه در بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در امامزاده عبدالله ملایر، تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده ابراهیم طجر سامن و امامزاده سید علی حسین داویجان با حضور علاقمندان برگزار می‌شود.

زین‌العابدینی در ادامه به دیگر برنامه‌های طرح ضیافت در امامزادگان ملایر اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی در بقاع متبرکه برپا شده‌ و کارشناسان به سئوالات احکام و مسائل شرعی مردم در این ماه مبارک پاسخگو هستند.

وی از برگزاری کلاس‌های قرآن شامل، تفسیر، روخوانی، حفظ، احکام و... همزمان با ماه مبارک رمضان در تالار قرآن موقوفات شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها نیز همه روزه صبح‌ها در تالار قرآن تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن در یکی از روز‌های ماه رمضان با حضور یکی از قاریان برجسته مصری در امامزاده عبدالله شهر ملایر خبر داد و اظهار داشت: در حال رایزنی با سازمان اوقاف کشور و توافق استان برای انجام این برنامه هستیم و در صورت موافقت به زودی به اطلاع مردم می‌رسد.

وی در پایان از برگزاری برنامه اطعام‌دهی و روضه‌خوانی در راستای نیت واقف در شب‌های جمعه و لیالی قدر در موقوفه سیف‌الدوله خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز شامل احیای شب‌های قدر و عزاداری ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و اطعام‌دهی به نیازمندان خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول