اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان:

عدم استقبال شهروندان به نمایشگاه ضیافت در آبادان پایان داد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان گفت: عدم استقبال شهروندان به دلیل گرمای هوا و تعداد کم غرفه‌ها به نمایشگاه ضیافت در منطقه پایان داد.

عدم استقبال شهروندان به نمایشگاه ضیافت در آبادان پایان داد

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: دلیل اصلی عدم استقبال مردم آبادان از طرح نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان گرمای هوا در منطقه است.

وی افزود: درجه بالای حرارت و گرما سبب شده مردم اقلام مصرفی خود را در قبل از ماه مبارک رمضان خریداری کنند و در ایام ماه مبارک کمتر برای خرید از منزل خارج شوند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان تصریح کرد: گرمای هوا سبب شد مذاکرات ما برای ورود دو نفر از کارگزاران وارد کننده گوشت و برای ایجاد غرفه ویژه عرضه این کالا به نتیجه مطلوب نرسد.

وی ادامه داد: ما از کارگزاران خواستیم در صورت وارد کردن گوشت برای طرح ضیافت امکاناتی چون غرفه و برق رایگان را در اختیار آنان قرار دهیم اما با وجود این امکانات نتوانستیم این غرفه را در نمایشگاه برپا کنیم.

زندی با اشاره به قیمت اقلام مصرفی این نمایشگاه گفت: یکی دیگر از دلایل این عدم استقبال از سوی شهروندان تفاوت اندک بین قیمت‌ کالاهای مصرفی در نمایشگاه و بازار است.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده حداکثر تخفیف مشخص شده را 20 درصد اعلام کرده و غرفه‌داران نمی‌توانند بیشتر از هفت یا 10 درصد سود را از کالاهای خود دریافت کنند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: تعداد کم غرفه‌ها و عدم استقبال مردم باعث پایان کار نمایشگاه امروز 10 مردادماه سال جاری در شهرستان آبادان شده است.

* عرضه مرغ در بازار ادامه دارد

زندی با اشاره به عرضه مرغ در نمایشگاه طرح ضیافت گفت: یکی از پرفروش‌ترین اقلام مصرفی در این نمایشگاه عرضه مرغ بوده است.

وی ادامه داد: همزمان با پایان عرضه مرغ در یکی از غرفه‌های نمایشگاه طرح ضیافت این کالا در بازار آبادان به فروش می‌رسد.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان در پایان اظهار کرد: توزیع مرغ کشتار روز در شهرستان آبادان توسط 27 مغازه در راستای دسترسی آسان به این کالا ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول