اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیجیان انجام می‌شود

برپایی طرح با شهدا در ضیافت نور در زرند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه زرند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح با شهدا در ضیافت نور توسط بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت این شهر برگزار می‌شود.

برپایی طرح با شهدا در ضیافت نور در زرند

حجت‌الاسلام علی نیکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح با شهدا در ضیافت نور توسط بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت این شهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور تجلیل و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز که جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم، برگزار می‌شود.

نیکویی گفت: امروز ما هرچه داریم از برکت وجود همین شهداست و خون این شهیدان موجب بیداری ملت‌ها شده است و ما باید قدر این عزیزان را بدانیم و نگذاریم که ثمره خون شهدای ما هدر رود.

معاون تربیت و آموزش سپاه زرند بیان داشت: امروز دشمان نظام و انقلاب هجمه‌های خود را علیه این ملت بیشتر کردند و با استفاده از شبکه‌های مختلف رسانه‌ای سعی می‌کنند که جوان و نوجوان ما را دختر و زن مسلمان ما را از شهدا و از ولایت فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام جدا کنند.

تیکویی تصریح کرد: اجرای این طرح که جوان و نوجوان بسیجی ما در ماه مبارک رمضان ختم قرآن و صلوات را برای شهدا بر می‌دارند، خود بهترین راه مقابله با توطئه دشمن است.

وی افزود: در این طرح هر چهار نفر از بسیجیان خواهر و برادر برای یک شهید یک ختم قرآن را بر می‌دارند هر روز یک جزء از قرآن کریم را تلاوت می‌کنند و برخی بسیجیان در این ماه جزء قرآن خود را در کنار پدر و مادر شهید تلاوت می‌‌کنند.

معاون تربیت و آموزش سپاه زرند همچنین از جمع‌خوانی قرآن کریم خبر داد و ابراز داشت: یکی دیگر از فعالیت‌های بسیجیان در ماه مبارک رمضان جمع‌خوانی قرآن کریم در هر روز ماه رمضان با همکاری واحد فرهنگی مساجد است و این مراسم‌ها با حضور پرشور بسیجیان و قاریان برتر شهرستان در مساجد و تکایا در این ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول