اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برخورداری از 68 غرفه عرضه

نمایشگاه طرح ضیافت در رودان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در رودان گشایش یافت.

نمایشگاه طرح ضیافت در رودان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شمال‌شرقی مرکز هرمزگان، عصر یک‌شنبه هم‌زمان با نهمین روز از ماه مبارک رمضان، نمایشگاه طرح ضیافت این شهر در محل مجموعه ورزشی شهید چمران شهر رودان گشایش یافت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودان در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به حضور 68 غرفه در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه اقلام پر مصرف مردم شامل مواد غذایی، مرغ منجمد، پوشاک، لوازم‌التحریر و غیره با 10 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود.

هدایت‌الله صالحی در ادامه به حضور بازرسان در نمایشگاه با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت اقلام عرضه شده در نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: مردم به محض مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به بازرسان مراجعه و مراتب را گزارش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف راه‌اندازی نمایشگا‌ه‌های کالا توسط این سازمان در نقاط مختلف بیان داشت: در واقع نخستین هدف متصور برای برگزاری این نمایشگاه‌ها، تعدیل قیمت‌ها و فراهم‌سازی کالاهای پر مصرف در راستای تناسب‌بخشی به مبحث عرضه و تقاضاست.

صالحی با تاکید بر تامین مناسب و کافی اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان افزود: اصناف شهرستان در بعد انصاف زبانزد هستند که امید می‌رود در این ماه بیش از پیش زمینه رضایت مردم و مشتریان را فراهم آورند.

به گفته این مسئول، هر چه در ماه رمضان انصاف رعایت شود، در جامعه آرامش حاصله از ماه مبارک رمضان در کنار امور بیشتر از همیشه محسوس است.

این مسئول زمان برگزاری این نمایشگاه در رودان را هشتم تا هجدهم مردادماه و زمان بازدید را در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 23 شب اعلام کرد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول