اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

نمایشگاه "کتاب ضیافت" در زرند گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان کتاب ضیافت در شهرستان زرند گشایش یافت.

نمایشگاه "کتاب ضیافت" در زرند گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، شنبه شب و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه کتاب ضیافت در مسجد قمر بنی هاشم شهرستان زرند گشایش یافت.

حجت‌الاسلام سیداحمد تهامی مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 500 جلد انواع کتاب‌های مذهبی و همچنین انواع محصولات فرهنگی و سی‌دی‌های مذهبی با 10 درصد تخفیف ارائه و نمایشگاه تا 17 مردا د ماه صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دائر است.

وی هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را ترویج معارف اسلامی در بین آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان دانست و گفت: این نمایشگاه توسط جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر و با همکاری هئیت امنای مسجد و کانون فرهنگی شهید رجایی برپا شده است.

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در زرند

مسابقات فوتسال جام رمضان گرامی‌داشت شادروان حاج‌علی نخعی و سیدعباس هاشمی در سالن ورزشی 22 بهمن و شهدای کارگر شهرستان زرند آغاز شد.

مهدی ناظرزاده مسئول برگزاری مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات جام رمضان 23 تیم در قالب چهار گروه به مدت یک ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در روز نخست این مسابقات چند دیدار برگزار و تیم‌های شورای شهر، ثامن‌الحجج، سقاخانه ابوالفضل، شادروان محمدی، شادروان قلی‌زاده و رسالت بر حریفان خود پیروز شدند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول