اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

4500 نفر در خرمدره در طرح ضیافت شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: تعداد 4 هزار و 500 نفر در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان شرکت می‌کنند.

4500 نفر در خرمدره در طرح ضیافت شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال جاری همه کارها را زودتر انجام داده‌ایم، اظهار داشت: همه کارهای آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید را دو ماه زودتر به پایان رسانده‌ایم.

وی افزود: ماه مرداد را به عنوان ماه پالایش در نظر گرفته‌ایم و با وجود اینکه همواره نقل و انتقال‌ها و ساماندهی‌ها در مرداد ماه صورت می‌گرفت، امسال همه این کارها تا پایان تیر ماه به اتمام رسید.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه در مرداد ماه نواقص برطرف می‌شود، گفت: ساماندهی و سازماندهی نیروها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به نظام 3-3-6 خاطرنشان کرد: برای آموزش نیروی انسانی مقاطع دوم و ششم ابتدایی دوره 40 روزه پیش‌بینی شده است، که تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه در ماه رمضان طرح ضیافت را در پیش داریم، ابراز داشت: در دهه دوم ماه مبارک رمضان تعداد 4 هزار و 500 نفر در طرح ضیافت شرکت می‌کنند.

وی به هوشمندسازی مدارس اشاره و تصریح کرد: باید تا مهر ماه سال جاری تعداد 9 مدرسه هیئت امنایی و هشت مدرسه خاص هوشمندسازی شوند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره فزود: تلاش می‌کنیم که با مشارکت اولیای دانش‌آموزان و نیز خیرین شهرستان تا مقدار توان نسبت به هوشمندسازی این مدارس اقدام لازم را صورت دهیم.

وی به کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در دو مدرسه پایگاه تابستانی داشتیم که در دوره متوسطه استقبالی خوبی صورت گرفت، ولی در دوره راهنمایی کلاس‌های جبرانی نداشتیم.

بختیاری با اشاره به طرح متحدالشکل شدن لباس‌های دانش‌آموزان عنوان داشت: در نظر داریم که پارچه این لباس‌ها را از یک شرکت ایرانی تهیه کرده و لباس‌ها نیز توسط خیاطان منطقه دوخته شوند تا در زمینه تحقق شعار سال نیز گامی عملی برداشته باشیم.

معاون آموزشی آموزش و پرورش خرم‌دره نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح‌های ارسالی از سوی دانش‌آموزان شهرستان خرم‌دره به استان در جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی 91-90 به میزان 109 درصد رشد داشت.

ابوالفضل یوسفی با بیان اینکه برای نخستین بار جرقه المپیاد را در شهرستان زدیم، گفت: در سال تحصیلی 90-89 تعداد 21 نفر شرکت کننده داشتیم که این تعداد در سال تحصیلی 91-90 به 211 نفر افزایش پیدا کرده است.

یوسفی افزود: طرح‌های ارسالی به استان در جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی 90-89 تعداد 11 مورد بود که با 109 درصد رشد در سال تحصیلی 91-90 به 23 طرح افزایش پیدا کرده است.

وی به تجلیل از دبیران و مدیران آموزش و پرورش خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: 119 دبیر و 22 مدیر تجلیل شدند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه در سال تحصیلی 91-89 تعداد 10 مدرسه شرکت داشتند، عنوان داشت: در سال تحصیلی 91-90 این تعداد به 17 مدرسه افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول