اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

رمز موفقیت مدیران مدارا با مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران رمز موفقیت مدیران را مدارا با مردم دانست.

رمز موفقیت مدیران مدارا با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام مختار نظری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه یکی از اصولی که در بحث مدیریت از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است اصل تعامل و مدارا با مردم است، اظهار داشت: توجه به این اصل راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی با بیان اینکه در انجام کارها و رسیدن به موفقیت و هماهنگی یک مجموعه مدارا و نوع رفتار با مردم اهمیت زیادی دارد، گفت: آنچه موجب شد که دل‌های مردم به سمت پیامبر اکرم(ص) مایل شود رفتار و منش ایشان با مردم بود.

نظری با اعلام اینکه نوع رفتار با مردم یک اصل اساسی در سیره پیامبراکرم(ص) است، یادآور شد: ایشان با وجود همه هجمه با نوع رفتار خود توانست اسلام را گسترش دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم این است که انسان در برابر دیگران اصل عفو و بخشش را سرلوحه کار خود قرار دهد، یادآور شد: بهترین فرصت برای تمرین این رفتار ماه مبارک رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برخی مدیران تصور می‌کنند با خشونت می‌توانند کاری از پیش ببرند، افزود: تندی کارکنان و مردم را دلزده می‌کند و باید این رفتار را کنار گذاشته و با زیردستان مدارا کنید.

وی با تاکید بر اینکه اصل احترام به همسر و خانواده نیز در همین موضوع می‌گنجد، گفت: رمز موفقیت در انجام ماموریت‌های اداری اصل مدارا است.

نظری با اشاره به اینکه کار فرهنگی عقلانیت و مهربانی می‌خواهد، یادآور شد: اگر توانستیم این روش را پیاده کنیم موفق می‌شویم.

این مسئول با تاکید بر اینکه کار فرهنگی را نباید با فاز نظامی اشتباه گرفت، اذعان داشت: اصل بزرگ در این کار مدارا و عطوفت است که باید رعایت شود.

انتهای‌‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول