اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت:

سپاه مانع بزرگی در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: سپاه مانع بزرگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سپاه مانع بزرگی در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ماموستا ملاسلام امینی ظهر امروز در مراسم افتتاح محل اسکان کاروان‌های راهیان نور شمال غرب کشور در سردشت اظهار داشت: سپاه به عنوان پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

وی با تقدیر از عملکرد خوب و قابل تحسین سپاه افزود: وجود سپاه در عرصه‌های مختلف سبب پویایی و تعالی جامعه می‌شود.

امینی تصریح کرد: فرمول عزت از ترکیب ایثار و اخلاص و شهادت به دست می‌آید که اینها همه از ماموریت‌های اصلی سپاه نشأت می‌گیرد و استکبار جهانی نیز از آن واهمه دارد.

امام جمعه سردشت خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان سپاه با پشتوانه عظیم بسیج، کارنامه‌ای درخشان، برجسته و غرورانگیز است و اکنون نیز با بهره‌گیری از توان اعتقادی، علمی و مهندسی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته است و با نگاه جدید به ماهیت و محیط تهدیدات، تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را رصد می‌کند و به توسعه امنیت پایدار می‌اندیشد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس به عنوان بازوی مقاوم نظام، انقلاب و رهبری بوده است، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس در تمام عرصه‌ها اعم از میادین جنگ سخت و نرم، بازسازی و سازندگی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عظیم عمرانی و نفتی قدرتمند و سربلند بوده است.

امینی افزود: سپاه پاسداران به عنوان عامل مهم بازدارنده در مقابل تهاجمات و فشارهای دشمنان با استفاده از دانش‌های نوین و به صورت محیرالعقولی عمل کرده و با تیزبینی و بصیرت تمام تحرکات دشمن را رصد کرده است.

محل اسکان کاروان‌های راهیان نور شمال غرب کشور که از سوله‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس و به همت قرارگاه مرکزی راهیان نور بازسازی شده، ظرفیت اسکان 500 نفر زائر را داراست.

از هفتم تیر امسال تاکنون، بیش از دو هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از شهرستان مرزی سردشت دیدن کرده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول