اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه در راستای حفاظت از نظام کوتاهی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان حفاظت از نظام اسلامی را وظیفه سپاه خواند و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سپاه در راستای حفاظت از نظام کوتاهی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی در همایش توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی که به همت سپاه شهرستان کامیاران در سالن سپاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اکنون توسعه و پیشرفت‌های نظام اسلامی را برنمی‌تابند و همواره برای جلوگیری این پیشرفت‌ها دست به اقدامات مزدورانه می‌زنند.

وی افزود: ملت ایران نیز با داشتن روحیه بسیجی و برخورداری از حس خودباوری این پیشرفت‌ها را استمرار بخشیده و موجبات یأس همیشگی دشمنان را فراهم می‌سازد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: استکبار جهانی همواره برای تسلط بر جوامع اسلامی و مستضعف جهان اهدافی همچون تسلط بر منابع زیرزمینی و استثمار این ملت‌ها را دنبال کرده و از رسیدن آنان به فناوری‌ها و علوم پیشرفته جلوگیری می‌کند.

علیخانی افزود: جمهوری اسلامی از مرز تهدیدهای سیاسی عبور کرده و به عنوان کشوری مستقل توانسته است دست بیگانگان را بر منابع زیرزمینی خویش کوتاه کرده و منافع استکبار جهانی را مورد تهدید قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و پیشروترین نظام در جهان توانسته است ضربات و زخم‌های بسیاری را بر پیکره استکبار وارد کرده و همواره در این مسیر گام بردارد و به عنوان الگوی استقلال‌طلبی، عزت و اقتدار در جهان مطرح باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از این مهم ناراحت و پریشان هستند که چرا جمهوری اسلامی بدون نیاز کارشناسان و دانشمندان آنان و با تکیه بر توان داخلی جوانان خویش به سوی فتح قله‌های عظیم علم و فناوری گام برداشته است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه بیت‌المقدس در خصوص سه مؤلفه توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در این استان گفت: در زمان پهلوی مستشاران و کارشناسان غربی بنا به دستور استکبار جهانی توسط رژیم طاغوت در رأس امور کشور بکارگیری می‌شدند تا مردم مسلمان کشور عزیزمان تحت نظر آنان و به سود غربی‌ها رنج‌ها و مشقت‌ها متحمل شوند.

حمزه‌علی علیخانی خاطرنشان کرد: اما اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری و روشنی دل امام راحل(ره) و اتکای ایشان بر اسلام و قرآن این مهم در ایران زدوده و دست استکبار از منابع ما قطع شده است.

وی افزود: سپاه هم با مشارکت در اجرای طرح‌های زودبازده، کم‌هزینه و عام‌المنفعه دولت مشارکت کرده و زمینه را برای رفع محرومیت از سیمای مناطق کم‌برخوردار و روستایی استان فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران نیز در این همایش بیان عملکرد سپاه در راستای توسعه زیرساخت‌ها، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مردم در سطح منطقه، تعامل، همکاری و هماهنگی با شاکله‌های اجرایی در روستاها (ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی و دهیاران) و هماهنگی برنامه‌های سال در راستای فعالیت‌های عمرانی که اصل نیازسنجی در این مقوله مدنظر است را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

محمدرضا شرفبیانی یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستاها برای کمک به خود روستا، مشارکت شاکله‌های اجرایی در روستاها در راستای نظارت بر اقدامات توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی از دیگر اهداف این همایش است که امیدواریم سپاه پاسداران در سال‌جاری گامی بلند در رسیدن به اهداف ذکر شده بردارد و دشمنان اسلام و ایران را مأیوس نماید. 

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول