اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرابله:

مانور بزرگ سپاه هیمنه دشمنان را در هم ریخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرابله گفت: مانور بزرگ سپاه هیمنه دشمنان را در هم ریخت.

مانور بزرگ سپاه هیمنه دشمنان را در هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام احمد امرائی ظهر امروز در جمع شماری از مردم شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: مانور بزرگ سپاه هیمنه دشمنان را در هم ریخت و سبب شادی دل رهبر و ملت شجاع ایران شد.

وی با اشاره به نا کارآمدی تحریم‌ها ادامه داد: تحریم‌ها سبب  استقلال و خودکفائی جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها علمی الخصوص بحث انرژی هسته‌ای و دستاوردهای دفاعی و نظامی شده است.

امام جمعه سرابله اضافه کرد: آزمایش چند نوع موشک دور برد در رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمونه این خودکفایی بزرگ در حوزه نظامی است.

امرایی همچنین با اشاره به هفته مساجد نیز گفت: بهترین مکان برای همدلی، اتحاد و معنویت کامل مساجد بوده و به عنوان خانه امن خدا شناخته شده‌اند.

امام جمعه سرابله گفت: ساخت مسجد یکی از بهترین اعمال محسوب شده تا جائیکه اولین کار فرهنگی پیامبر اکرم (ص) ساخت مسجد بوده است.

وی در ادامه از افتتاح فاز نخست مصلی بزرگ سرابله خبر داد: و گفت: مصلی بزرگ سرابله از اماکن مذهبی و نمونه در غرب کشور است.

امام جمعه سرابله اضافه کرد: تاکنون برای ساخت این طرح بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده و این اعتبار با همکاری و مساعدت فرماندار ارزشی و بسیجی شهرستان و پیگیری‌های امام جمعه محقق شده است که در این خصوص از فرماندار نهایت قدردانی به عمل می‌آید.

امرائی در پایان از حضور 10 هزار نفر مردم شهرستان در جشن میلاد و بانیان این جشن از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، معاون فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول