اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

برگزاری رزمایش‌ سپاه و ارتش تاثیرگذار بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری رزمایش‌های اخیر از سوی سپاه و ارتش با توجه به تهدیدهای غرب علیه ملت ایران، ضروری و تاثیرگذار بود.

برگزاری رزمایش‌ سپاه و ارتش تاثیرگذار بود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشورهای استکباری طی ماه‌های اخیر رویکرد خصمانه‌ای علیه ایران در پیش گرفته‌ و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدها از سوی اروپا و آمریکا هستیم.

غربی‌ها خیال می‌کنند حاکم جهان هستند

وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی تصور می‌کنند حاکم جهان بوده و دیگران باید گوش به فرمان آنها باشند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: به همین دلیل هر کشور و ملتی که برای احقاق حقوق خود تلاش کند، با دشمنی غرب روبه‌رو گشته و این امر امروزه برای ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب اثبات شده است.

اکبریان در پاسخ به این پرسش که برگزاری رزمایش‌های نظامی در منطقه تا چه میزان در خنثی‌سازی تهدیدهای غرب و نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای حاضر در خاورمیانه موثر است؟ گفت: همان گونه که گفتم غربی‌ها خیال می‌کنند حاکم جهان هستند و دیگران باید از دستورات آنها اطاعت کنند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی نمایش مقتدرانه توانمندی‌های دفاعی از سوی کشورها به طور قطع در نشان دادن واقعیت‌ به سران کشورهای اروپایی و آمریکایی موثر خواهد بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل معتقدم که رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش که به صورت مقتدرانه و موفقیت‌آمیز برگزار شد، لازم و ضروری بوده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: حضور مقتدرانه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در این رزمایش‌ها، به غربی‌ها ثابت می‌کند که ملت ایران هرگز در برابر تهدیدهای آنها سر خم نکرده و در صورت نیاز با هرگونه رفتار تهاجمی، مقتدرانه و قاطع برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول