اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد ولی‌فقیه در ناحیه بسیج نیشابور:

سپاه مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: سپاه در تمام میدان‌ها حضور داشته و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سپاه مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام کاظم رجایی ضبح امروز در جمع مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه و شورای فرماندهی تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)،  ناحیه مقاومت بسیج و آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد نزسا در نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی نیشابور، اظهار داشت: فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در نیشابور برای تجدید بیعت با ولایت خدمت شما رسیده‌اند.

مسئول نهاد ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: خانواده سپاه در خدمت امام جمعه و گوش به فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری هستند.

وی تاکید کرد: سپاه در تمام میدان‌ها حضور داشته و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

همچنین امام جمعه جدید نیشابور گفت: سپاهیان و بسیجیان یکی از مخلص‌ترین و پاک‌ترین نیروهای برآمده از انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام اسماعیل مقری موذن در این مراسم افزود: ولایت مدارترین افراد که عشق به ولایت داشتند، اعضای سپاه و بسیج بوده و هستند.

مقری اظهار داشت: امام خمینی(ره) نگاه بسیار محبت‌آمیزی به سپاه و بسیج داشتند و هم‌اکنون نیز عنایت مقام معظم رهبری بر آنان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه تاثیر اخلاص بسیج و سپاه و خدا محور بودن آنها بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: این خدا محور بودن، موجب شده است که در جنوب لبنان فرزندان تربیت شده امام خمینی(ره)  سپاه پاسداران، اینگونه در مقابل اسرائیل مقاومت می‌کنند.

وی گفت: مقاومت حزب‌الله برای دفاع از مکتب اهل‌بیت(ع) و اسلام ناب محمدی(ص) است.

امام جمعه جدید نیشابور جمهوری اسلامی را کشور ممتازی در منطقه و تا قدری در فضای بین‌الملل دانست و یادآور شد: تمام این عظمت به برکت انقلاب اسلامی است.

وی یکی از تاثیرات انقلاب اسلامی را انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی دانست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول