اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم عنوان کرد

اهتمام روابط عمومی‌ به منزلت‌افزایی سپاه در جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تاکید بر ارتباط مستمر روابط عمومی سپاه با رسانه‌ها گفت: منزلت‌افزایی سپاه از جمله برنامه‌های روابط عمومی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

اهتمام روابط عمومی‌ به منزلت‌افزایی سپاه در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و جمعی از اعضای شورای فرماندهی و نمایندگی، از زحمات 30 ساله سرهنگ پاسدار حسن زارعی که در دو سال پایان خدمت خود مسئولیت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم را بر عهده داشت، با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در سالن شهید حجت‌الاسلام اکبرزاده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد، با قرائت حکمی از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، افشین گودرزی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم همچنین احمد رمضانی نیز به عنوان سرپرست معاونت نظارت و تایید صلاحیت سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و حجت الاسلام رحیم هدایتی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت معرفی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این مراسم با بیان گوشه‌ای از زحمات حسن زارعی اظهار کرد: این یادگار دوران دفاع مقدس، جانباز و بسیجی مخلص، یک نسل در لباس مقدس پاسداری از انقلاب اسلامی از هرگونه خدمتی دریغ نکرد و همواره بدون هیچ‌گونه ادعا و با کمال اخلاص در اجرای ماموریت‌ها به خوبی گام بر می‌داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری با بیان اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی در سپاه اظهار کرد: ارتباط مستمر با رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب در راستای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و منزلت‌افزایی سپاه از جمله برنامه‌های روابط عمومی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی تلاش در راستای اطلاع‌رسانی خدمات سپاه برای آگاهی رساندن به مردم شریف را وظیفه روابط عمومی سپاه استان قم عنوان کرد.

وی برادر افشین گودرزی را پاسداری جوان، بانشاط، متعهد و متخصص معرفی کرد و از همه مسئولان خواست تا با همکاری، وی را در انجام ماموریت‌های محوله یاری دهند و از وی نیز خواست تا با بهره‌گیری از تجارب گذشتگان و مشورت با فرماندهان در این مسیر مصمم و با تلاش گام بردارد.

اکبری اظهار کرد: به زودی حکم مسئولیت این جوان پرتلاش از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) صادر و به وی اعطا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) نیز ضمن قدردانی از زحمات برادر حسن زارعی در طول 30 سال خدمت صادقانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و در دوران پس از جنگ، به اهمیت و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: قانع کردن مردم نسبت به بعضی از موضوعات، انعکاس رویدادها و اقدامات سپاه به مردم و همچنین اخذ دیدگاه‌ها و نظرات مردم و انتقال آن به مسئولان و فرماندهان از جمله وظایف روابط عمومی به حساب می‌آید.

رضا حافظی با بیان اینکه فرماندهی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) آماده حمایت از روابط عمومی در همه زمینه‌هاست اظهار کرد: سرپرست این معاونت، باید با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و همچنین عملی کردن آنچه که با عنوان علم روابط عمومی فراگرفته، در راستای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه و منزلت‌افزایی سپاه تلاش و کوشش کند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول