اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

توسعه پایدار کشور با محوریت سپاه محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در تمامی زمینه‌ها نقش کلیدی و استراتژیک دارد و به یقین با محوریت سپاه می‌توان در کشور به توسعه پایدار دست یافت.

توسعه پایدار کشور با محوریت سپاه محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی در همایش توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی که به همت سپاه شهرستان کامیاران در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی کشور انکارناپذیر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران نقش استراتژیک و کلیدی در توسعه همه‌جانبه استان و کشور دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در حوزه‌های اقتصاد و سیاست از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در جوامع بشری و حکومت‌ها است که در کشور ما به صورت خاص دنبال می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: می‌توان توسعه را مفهوم مشترک همه جوامع، مردم‌یاری را اصل اساسی و کلی تمامی نظام‌های سیاسی و محرومیت‌زدایی را هدف همه حکومت‌ها ترجمه کرد.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در مؤلفه‌های یاد شده و بنا به دلایل سازماندهی و تشکل بی‌نظیر، متعهد و ارزشی بودن و در پایان دانش‌محور بودن آن که به عینه درک می‌شوند، نقش کلیدی و استراتژیک دارد که به یقین با محوریت سپاه می‌توان در کشور به توسعه پایدار دست یافت.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی سهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشرفت‌های کنونی ایران را مهم ارزیابی کرد و افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه و ارتقای کشور انکارناپذیر است.

وی با اشاره به مأموریت‌های گسترده سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه، تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های زیادی را بر عهده دارد و هدف اصلی این نهاد پاسداری از انقلاب اسلامی ایران است.

گفتنی است در این همایش جانشین سپاه بیت‌المقدس، فرماندار، شوراهای اسلامی، دهیاران، بخشداران، مسئولان ادارات و نهادها و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان کامیاران حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول