اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

نرخ بیکاری کاذب استخراج شود

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: نرخ بیکاری کاذب نهفته در جامعه استخراج شود.

نرخ بیکاری کاذب استخراج شود

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چنانچه نرخ بیکاری کاذبی که در بخش‌های مختلف جامعه نهفته شده است استخراج شود نرخ بیکاری بسیار بزرگ‌تر از رقمی می‌شود که اعلام شده است.

وی تصریح کرد: اشتغال و نبود منبع درآمد یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان کشورمان محسوب می‌شود به طوری که برای اشتغالزایی آنها با اجرای طرح‌های مختلف تلاش شده است که امیدواریم این قبیل برنامه‌ریزی‌‌ها و سیاست‌گذاری‌ها موجب بهبود روند شود.

بت‌کلیا بیکاری را برای اقشار مختلف مردم خطرآفرین دانست و گفت: چنانچه کسی در طول روز به فعالیت اقتصادی و کسب حلال طبق استعدادهای خود نپردازد در معرض انواع آفت‌های اجتماعی از جمله اعتیاد قرار می‌گیرد پس می‌طلبد برای رفع این مشکل بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های مرزی کشور قلمداد می‌شود، اضافه کرد: در این استان تنفس‌گاه‌های مرزی و نیروی انسانی زیادی وجود دارد که باید برای فعال‌سازی آنها بیش از بیش اهتمام شود همچنین در این خطه از کشور از حیث بافت فرهنگی نیز شرایط ویژه‌ای وجود دارد.

بت‌کلیا این استان را نیمه‌صنعتی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجودی که در زمینه‌های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی، نیروی متخصص و ... زیادی وجود دارد ولی هنوز از این قابلیت‌ها چندان به طور مطلوب استفاده نشده است.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس، همکاری رسانه‌های جمعی برای رشد و توسعه استان را خواستار شد و اظهار داشت: فعالان مطبوعاتی در صورتی خواهند توانست برای پیشرفت و توسعه پایدار این منطقه اقدام مثبت انجام دهند که از ویژگی‌ها جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی این استان شناخت خوبی به عمل آورند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول