اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد

وجود 8 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه گیلان دارای 8 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری است، گفت: در این زمینه گیلان دارای رتبه کشوری است.

وجود 8 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین شهدی‌نژاد ظهر امروز در جمع کارفرمایان و روسای شعب تامین اجتماعی گیلان فعالیت و خدمات این نهاد در حوزه درمان و بیمه را متنوع خواند و اظهار کرد: یک میلیون و 80 هزار نفر در گیلان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی، اصلی‌ترین ویژگی مدیران سازمان‌ها را الگو شدن برای کارکنان دانست و افزود: کارکنان آماده‌اند از کسی که الگوی آنهاست، پیروی کنند.

این مسئول، با بیان اینکه گیلان از محرومیت‌های شدیدی رنج می‌برد، ابراز کرد: با وجود خدمات دولت گیلانی‌ها رنج معیشت با عزت را بر دوش می‌کشند.

وی، بیکاری را یکی از مشکلات گیلان نامید و تصریح کرد: یک‌هزار نفر برای استخدام سه نفر کارشناس امور بیمه در استان ثبت نام کرده بودند که نتوانستیم بیشتر از سه نفر را جذب کنیم.

شهدی‌نژاد، با بیان اینکه گیلان دارای 8 هزار مقرری بگیر بیکاری است، اذعان کرد: در این زمینه گیلان دارای رتبه کشوری است و هر ماه بابت 18 نوع خدمت تامین اجتماعی، 52 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی، هزینه بخش درمان را 10 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: هزینه بخش بیمه 42 میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای از این مبلغ به مستمری بگیران تعلق دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، میزان درآمد ماهانه این نهاد را 32 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: هر ماه برای تامین 20 میلیارد تومان مشکل داریم.

وی، با تاکید بر اینکه باید به اصل اشتغال پایدار کمک شود، خاطرنشان کرد: با این وضعیت موجود، سفیران مردم گیلان در تامین اجتماعی هستیم و باید برای اصلاح نظر و نقص بخشنامه‌های ابلاغی تلاش کنیم.

شهدی‌نژاد، قدرت کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان را در حد کشوری خواند و یادآور شد: نباید برای تامین منابع خدمات به بیمه شدگان را فراموش کنیم و با وجود این خدمات، هنوز نسبت به اهداف آرمانی فاصله داریم.

وی، جلب رضایت مردم را بسیار زیاد دانست و متذکر شد: برای رسیدن به هدف والا باید انگیزه‌های لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول