اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود در مجلس:

روند موجود آمار بیکاری شهرستان‌ها را به 80 درصد می‌رساند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: دولت باید نسبت به وضع بیکاری جوانان جویای کار شهرستان‌ها فکر جدی کند وگرنه با روند موجود آمار بیکاری در برخی شهرستان‌ها به 80 درصد هم می‌رسد.

روند موجود آمار بیکاری شهرستان‌ها را به 80 درصد می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، غلامحسین شیری پیش از ظهر امروز در کارگروه گردشگری این شهرستان، از قلعه ضحاک هشترود به عنوان تخت جمشید آذربایجان یاد کرد و افزود: ساماندهی قلعه ضحاک و بقعه بایزید بسطامی که در کنار آزادراه قرار دارد باید جزو اولویت‌های کاری این سازمان قرار گیرد.

نماینده مردم هشترود در مجلس نهم گفت: درصد بیکاری شهرستان‌های هشترود و چاراویماق بیش از آمارهای اعلام شده است و اگر وضع به چنین روالی پیش برود شاید آمار بیکاری به بیش از 80 درصد هم برسد.

وی افزود: دولت براساس قولی که داده است باید نسبت به وضع بیکاری جوانان جویای کار این شهرستان‌ها فکر جدی کند.

نماینده مردم هشترود در مجلس نهم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری به منظور ایجاد بازار کار در شهرستان خاطرنشان کرد: با توسعه صنعت گردشگری فرصت‌های شغلی بسیاری ایجاد می‌شود و در صورتی این فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود که برمبنای آینده‌نگری ایجاد شده باشند.

شیری گفت: شهرستان‌های هشترود و چاراویماق دارای اماکن متعدد گردشگری هستند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی و کارشناسی می‌توان شاهد فراهم آوردن فرصت‌های شغلی متعدد در آنها بود.

نماینده مردم هشترود در مجلس نهم از اختصاص سه میلیارد و 200 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مساجد تاریخی هشترود و لامشان خبر داد.

وی گفت: این مساجد در هفته دولت امسال افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

فرماندار هشترود نیز در این نشست از ایجاد و احداث منطقه نمونه گردشگری قلعه ضحاک خبر داد.

علی نجاری افزود: زیرساخت‌های این منطقه آماده شده و آماده جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی گفت: منطقه نمونه گردشگری سد سهند هشترود هم با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان در 38 هکتار برای اشتغالزایی مستقیم 200 نفر و غیرمستقیم یک‌هزار و 500 نفر توسط سرمایه‌گذار هشترودی تا پایان امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول