اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

بیکاری دغدغه اصلی مردم شادگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: در حال حاضر بیکاری دغدغه اصلی مردم شادگان است.

بیکاری دغدغه اصلی مردم شادگان است

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی، تجاری و اجتماعی بالایی برخوردار است و در این راستا باید با همت مسئولان امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از آب کافی، اراضی مستعد کشاورزی، نزدیک به منطقه نفت‌خیز دارخوین و وجود تالاب توریستی ـ بین‌المللی می‌تواند بیش از پیش در استان و حتی کشور نمایان باشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان برخی مشکلات شهروندان این منطقه گفت: بیکاری از عمده‌ترین مشکلات جوانان این منطقه است که با ایجاد بستر و زمینه‌های اشتغالزایی در منطقه باید درصدد رفع این معضل برآمد.

وی اضافه کرد: در این راستا مدیران و مسئولان همه بخش‌های اجرایی شهرستان باید با تعامل مضاعف یکدیگر در رفع مشکلات شهر و روستاهای این منطقه تلاش کنند تا برای ساکنان آرامش و رفاه بیشتری حاصل شود.

تمیمی گفت: باید به روستاهای این منطقه توجه بیشتری شود و مشکلات پیش‌روی ساکنان آن را از نزدیک دید و حرف دل آنها را شنید تا برای ایجاد راهکاری مؤثر و مطلوب چاره‌اندیشی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان شادگان از لحاظ اقتصادی و تجاری در استان خوزستان نقش تعیین کننده‌ای را بر عهده دارد، گفت: نیاز است مسئولان با اندک توجهی بیشتر به این منطقه در راستای رفع مشکلات پیش‌روی ساکنان آن برآیند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول