اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به اشکالات و ایراداتی که شورای نگهبان به قانون بیمه کاری وارد کرده این قانون به مجلس باز می‌گردد.

قانون بیمه بیکاری به مجلس باز می‌گردد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از بازگشت این قانون به مجلس اشکالات و ایرادات وارد شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در مورد زمان بررسی این قانون در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان گفت: هنوز زمان مشخصی برای بررسی این قانون تعیین نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مصوبه مربوط به دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: ایرادات این طرح در مجلس نهم رفع شده و به تصویب می‌رسد.

وی در مورد علت عضویت خود در کمیسیون اجتماعی گفت: از آنجا که بنده پزشک تامین اجتماعی هستم، علاقمند به حضور در این کمیسیون بودم.

علیمردانی با بیان اینکه هدف همه نمایندگان خدمت به مردم است، افزود: امیدوارم بتوانم در خدمت به مردم در این کمیسیون مفید واقع شوم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول