اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

میزان بیکاری شهرستان مبارکه 12.2 درصد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: میزان بیکاری در شهرستان مبارکه 12.2 درصد است و این میزان بیکاری در حالی است که 530 واحد صنعتی و شرکت مادر فولاد مبارکه در این منطقه وجود دارد.

میزان بیکاری شهرستان مبارکه 12.2 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ایرانپور در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به ساخت شهرک صنعتی دوم این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در نخستین سفر هیئت دولت به اصفهان جزو نخستین مصوبات بود هنوز شاهد عملیاتی شدن آن نیستیم.

وی ادامه داد: با ایجاد این شهرک بخش زیادی از معضل بیکاری شهرستان مبارکه رفع می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس میزان بیکاری در این شهرستان را 12.2 درصد اعلام و تاکید کرد: این میزان بیکاری در حالی است که 530 واحد صنعتی و شرکت مادر فولاد مبارکه در این منطقه وجود دارد.

وی هم‌چنین به معضل مترو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مسئولان فولاد مبارکه حاضر به پرداخت میلیاردی برای راه‌اندازی خطوط مترو این شهرستان نیز شده‌ا‌ند.

ایرانپور ادامه داد: این را قبول داریم که چند سالی است خشک‌سالی گریبان‌گیر استان شده است، اما باید در نظر داشت که اگر خشک‌سالی است باید برای همه باشد و نباید ظلم به عده‌ا‌ی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در پنج سال اخیر خشک‌سالی، تنها یک سال آب به کشاورزان مبارکه اختصاص یافته است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید خسارت‌های خشک‌سالی در سال جاری و براساس میزان زمین کشاورزان به آنها اختصاص یابد، گفت: به عبارتی کشاورزان به حقوق قانونی خود در ارتباط با خسارت‌های خشک‌سالی دست یابند.

وی هم‌چنین به عدم تکمیل جاده 70 کیلومتری ایران کوه که سبب کاهش 18 کیلومتری مسیر اصفهان – مبارکه می‌شود نیز اشاره کرد و افزود: احداث این جاده علاوه بر کاهش مصرف سوخت در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز بسیار موثر است.

ایرانپور با اعتراض به برگزاری برخی آزمون‌های استخدامی توسط شرکت‌های بزرگ در این منطقه اضافه کرد: چرا این شرکت‌ها اقدام به استخدام یک هزار نفری در قالب افراد دیپلمه می‌کنند در حالی که هزاران نیروی آماده به کار تحصیل‌کرده در این شهرستان حضور دارند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول