اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

رشد چشمگیر اعتبارات بخش آموزش و پرورش قروه در سال‌جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

رشد چشمگیر اعتبارات بخش آموزش و پرورش قروه در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام این خبر گفت: با افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان در سال‌جاری، تلاش می‌شود اعتبار تعمیرات سه برابر و تجهیزات به چهار برابر اعتبار سال گذشته در بخش آموزش و پرورش افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و بالندگی کشور تصریح کرد: کمک به توسعه زیرساخت‌های بخش آموزش و پرورش کمک به پیشرفت، سازندگی و بالندگی در تمامی بخش‌هاست.

مدیر آموزش و پرورش قروه هم در این جلسه با اشاره به افزوده شدن 96 کلاس درس در حوزه آموزش ابتدایی با اجرای نظام 3ـ3ـ6 گفت: مقدمات اجرای هرچه بهتر این نظام آموزشی فراهم شده است.

هاشم ناظمی‌جلال از ارتقای شاخص‌های پیشرفت تحصیلی در این شهرستان هم خبر داد و افزود: در سال تحصیلی 89-90 شهرستان قروه با 87 درصد قبولی توانست رتبه نخست استان را به خود اختصاص دهد که این شاخص در سال 90-91 به 98 درصد ارتقا یافته است.

ناظمی‌جلال در ادامه با اشاره به فعالیت 19 پایگاه فعالیت‌های تابستانی و مدارس قرآنی در ایام تعطیلات تابستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: بیش از 4 هزار دانش‌آموز در این مراکز فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قروه یکی از دو متولی دارای استخر بخش دولتی در استان کردستان است از هزینه 130 میلیون ریال اعتبار در سال گذشته برای نوسازی تجهیزات این واحد ورزشی خبر داد و گفت: این استخر در حال حاضر با مشکلات پرداخت هزینه‌های سوختی روبه‌روست که در صورت عدم مساعدت دستگاه‌های خدمات‌رسان این استخر تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول