اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

کمبود فضای فیزیکی آموزش و پرورش پارس‌آباد را رنج می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: هم اکنون کمبود فضای فیزیکی و مدارس مشکل اساسی حوزه آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد است.

کمبود فضای فیزیکی آموزش و پرورش پارس‌آباد را رنج می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: این کمبود باید از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز برطرف شود و این مجمع می‌تواند با کمک‌های مالی خود شهرستان پارس‌آباد را از حیث ساخت مدارس به غنی برساند.

وی با بیان اینکه 15 باب مدرسه در پارس‌آباد در حال ساخت است، افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات مقاوم‌سازی خیرین مدرسه‌ساز، بنیاد برکت و نوسازی و تجهیز مدارس در دست اجراست.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد با اشاره به نیاز اساسی منطقه به کلاس درس، بر ضرورت سرعت بخشیدن اجرای این طرح‌ها تاکید و تصریح کرد: با بهره‌برداری از مدارس در حال ساخت، بخش زیادی از این معضل برطرف می‌شود.

این مسئول اجرایی شدن سند تحول بنیادین را نقطه عطفی در نظام آموزش و پرورش کشور ذکر کرد و از دستگاه‌های دولتی منطقه خواست که آموزش و پرورش را در تحقق و اجرای موفق این سند در سطح شهرستان مساعدت و یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد نیز در این جلسه ابراز داشت: سه باب سالن ورزشی ویژه آموزش و پرورش و 9 باب نمازخانه در محوطه مدارس این شهرستان در دست احداث است.

علی حبیب‌پور در ادامه از ساخت یک استخر سرپوشیده آموزشی با بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار خبر داد و افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی و تامین کلاس درس در مناطق عشایری پارس‌آباد و اصلاندوز، به‌زودی هشت دستگاه کانکس در روستاها و قشلاقات عشایری که با مشکل کمبود کلاس مواجه هستند نصب خواهد شد.

وی ابراز هم چنین از افتتاح و تحویل چهار باب مدرسه و نمازخانه در هفته دولت امسال به آموزش و پرورش منطقه خبر داد و گفت: نظام آموزشی 3-3-6 از اهداف مهم سند تحول بنیادین است و پارس‌آباد برای استقرار و اجرای دقیق نظام جدید آمادگی کامل دارد.

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش پارس‌آباد در شاخص‌ها و زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: این شهرستان، امسال برای دومین سال متوالی در جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن اولیا و مربیان سطح استان اردبیل مقام اول را به دست آورد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول