اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک سال گذشته صورت گرفت

جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 700 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق استان زنجان در طول یک سال گذشته خبر داد.

جمع‌آوری 1.7 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

جمشید پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طول یک سال گذشته از خانه انفاق به منظور اجرای طرح‌های مختلف کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک در راستای اجرای طرح‌های کوثر، شفا، محسنین، رضوان، ماعون، اطعام، اکرام ایتام و همچنین طرح جمع‌آوری صدقات اضافه کرد: همچنین در این مرکز نیکوکاری در راستای برگزاری جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها نیز کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته در قالب اجرای طرح‌های مختلف مبلغ یک میلیارد و 707 میلیون و 245 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز خانه انفاق به مناسبت ماه مبارک رمضان فعال است و امدادگران در این مرکز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند، افزود: در ماه مبارک رمضان امدادگران از ساعت 8.30 صبح تا 12 شب آماده دریافت کمک‌های مردمی در طرح‌های مختلف اجرایی توسط کمیته امداد هستند.

پرویزی همچنین با اشاره به اینکه در خانه انفاق زمینه برای تهیه و توزیع سبد غذایی برای خانوارهای نیازمند از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی فراهم شده است، افزود: شهروندان زنجانی به منظور کسب اطلاعات بیشتر از اقداماتی که در خانه انفاق انجام می‌شود و کمک‌هایی که در قالب اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود، می‌توانند با شماره‌های 3260736- 3262520 و 3235350 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول