اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بازدید از مناطق محروم از اهداف ارزشمند کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید از مناطق محروم یکی از اهداف ارزشمند کمیته امداد است که همواره مورد توجه این نهاد بوده است.

بازدید از مناطق محروم از اهداف ارزشمند کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد در جریان بازدید از منطقه محروم تنگ آبشور از توابع شهرستان بویراحمد که به اتفاق مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، اظهار داشت: سرکشی و بازدید از مردم به‌ویژه روستائیان و افراد محروم از انتظارات بجای آن‌ها از مسئولان خود است که کمیته امداد این مهم را به صورت زنجیره‌ای در دستور کار قرار دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آن‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده است، مردم ولی‌نعمتان ما هستند که فاصله گرفتن از آن‌ها نه با قوانین شرع سازگار است و نه با قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی.

وی با اشاره به ضرورت اتحاد و همبستگی در میان مسئولان گفت: با وحدت و همدلی و همکاری می‌توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

جلال‌فرد، نتیجه کار خوب و خدمت به مردم را به دست آوردن سرمایه بزرگ رضایت مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: روز به روز فاصله مسئولان و مردم نزدیک و نزدیک‌تر شود.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از ظرفیت دیگر ادارات و دستگاه‌ها را برای پیشبرد امور مؤثر خواند و تصریح کرد: یکی از آیتم‌های مورد توجه کمیته امداد همکاری و تعامل با دیگر ادارات به منظور کاهش مشکلات مردم به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا با اداراتی که قصد مشارکت در محرومیت‌زدایی را در این استان دارند همراهی و همکاری کند.

 

* دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم در رفع نیازهای آنان مؤثر است

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید سرکشی از محرومان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را از وظایف مسئولان خواند و گفت: در نظام اسلامی نباید هیچ‌گاه محرومان فراموش شوند.

زریر انصاری عنوان کرد: در راه خدمت به نیازمندان همکاری و مشارکت سایر ادارات بسیار ضروری است که در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان از نزدیک با مشکلات مردم روستای تنگ آبشور آشنا می‌شوند.

وی متذکر شد: آشنایی با وضعیت افراد بی‌سرپرست و یا سرپرست ناتوان از نزدیک و دیدار چهره به چهره از مزایای حضور مسئولان در بین مردم است تا مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن‌ها بررسی و برای برطرف شدن و یا کاهش آن‌ها تدابیری اندیشیده شود.

انصاری اذعان داشت: در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان احداث یک حمام عمومی را برای روستای تنگ آبشور، توزیع 150 کیلوگرم برنج، 60 کیلوگرم خرما و ذبح یک گوسفند و توزیع گوشت آن در میان افراد روستا را متقبل شدند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول