اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام(ره) سروآباد خبر داد

بهره‌مندی 10 هزار نفر از جمعیت سروآباد از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد از بهره‌مندی 10 هزار نفر از محرومین این شهرستان از خدمات این نهاد مقدس خبر داد.

بهره‌مندی 10 هزار نفر از جمعیت سروآباد از خدمات کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا خوشبخت صبح امروز در دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان سروآباد اظهار کرد: کمیته امداد سروآباد در سال گذشته در بحث اشتغال موفق به کسب رتبه نخست در بین ادارات سطح شهرستان شد.

وی به ایجاد 548 طرح اشتغال‌زایی و ثبت آن در سامانه رصد توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش، اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

خوشبخت از تعامل و همکاری خوب دهیاران و شورای اسلامی این شهرستان در راستای معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغال به کمیته امداد قدردانی کرد و خواستار استمرار این تعامل در سال‌جاری شد.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت، همدلی و همراهی شوراها و دهیاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شاهد تحقق 100 درصدی اهداف در زمینه‌های مختلف به ویژه در بحث توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان باشیم.

خوشبخت ادامه داد: 10 هزار نفر از جمعیت 50 هزار نفری سروآباد زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند و تلاش در راستای توانمندسازی این افراد و خارج کردن آنها از زیر چتر حمایت‌های مستمر از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد تغییر فرهنگ کمک معیشتی (مستمری) به فرهنگ کار و تلاش را در بین مددجویان ضروری دانست و گفت: هدف اصلی این نهاد حمایت از افراد نیازمند با ایجاد اشتغال است.

خوشبخت افزود: اشتغال شهرستان‌های زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد که شهرستان سروآباد نیز از آن جمله است.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد به منظور تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تمامی درخواست‌های اشتغال معرفی شده از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ارائه آموزش‌های قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های خوداشتغالی در این شهرستان، تصریح کرد: این آموزش‌ها به منظور ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه‌تر از تسهیلات به صورت ویژه در این شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان بیمه تأمین اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغال را از دیگر اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و تصریح کرد: این بیمه‌ها در حقیقت بهترین بسته تشویقی به منظور تشویق مجریان موفق طرح‌های خوداشتغالی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول