اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان

خیران مرندی 100میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با ماه رمضان خیران مرندی 100میلیون تومان به کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

خیران مرندی 100میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بعدازظهر امروز در مراسمی با حضوران مسئولان شهرستان و همزمان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان جمعی از خیران شهرستان مرند این کمک‌ها را در قالب وجه نقد و سبد غذایی برای اطعام نیازمندان به کمیته امداد شهرستان مرند اهدا کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه مرند با بیان اینکه احسان و رواج کارهای خیر در جامعه باعث وحدت بیشتر بین مسلمان می‌شود، گفت: احسان و نیکوکاری یکی از کارهای باارزش در اسلام است مورد تاکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین بوده و هست.

وی افزود: هر کس بتواند دل یک نیازمندی را در جامعه با احسان و کمک به همنوع به دست بیاورد هم در این دنیا و هم در آخرت نزد پروردگار از بندگان خالص و باارزش محسوب خواهد شد.

امام جمعه مرند گفت:در حال حاضر باید برای زکات اموال خود اول به اطرافیان نزدیک خود که نیازمند هستند کمک کرد و هر کسی که توان داشته باشد به مستمندان در این ماه پر فضلیت احسان کند و این یکی از کارهای مهم در پیشگاه خداوند به حساب می‌آید.

وی، توزیع مایحتاج عمومی برای نیازمندان را به صورت سبد غذایی توسط کمیته امداد مرند با مشارکت خیران ستود و اظهار کرد: این کار باید طوری انجام شود که به شخصیت انسان‌های محترمی که از لحاظ مالی مستمند هستند ولی شخصیتی بزرگ دارند، لطمه وارد نکند.

نعمت‌زاده افزود: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی توسط همین پابرهنگان به رهبری حضرت امام به پیروزی رسید و هر قدر مسئولان در تامین نیازهای این قشر با مشارکت خیران تلاش کنند موجب خیر و برکت برای خود و آخرتشان  خواهد شد.

در این مراسم مسئول کمیته امداد مرند نیز با ارائه گزارشی از مشارکت خیران در کمک به نیازمندان گفت: سال گذشته برای بیش از 800 خانوار سبد غذایی توزیع شد و امسال نیز برای بیش از یک‌هزار خانوار این طرح انجام خواهد شد.

علی شجاعی‌مهر همچنین تعداد افراد تحت پوشش را 6 هزار و 900 خانوار ذکر کرد و افزود: برای بیش از 2 هزار نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد مرند جیره نقدی برای تامین مواد غذایی در این ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول