اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

همکاری بانک تجارت در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد مؤثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری بانک تجارت در کسب عنوان برتر اشتغال‌زایی کمیته امداد مؤثر بوده است.

همکاری بانک تجارت در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشست با معاون مدیریت امور شعب بانک تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بانک تجارت در این استان همکاری و تعامل خوبی با برنامه‌ها و سیاست‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد داشته که جای تقدیر و سپاس دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر کسب رتبه اول این نهاد در سال گذشته و در شاخص اشتغال‌زایی ابراز داشت: بانک تجارت در این استان سهم خوبی در اشتغال داشته است.

فرهادی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان این نهاد طرح‌ها و برنامه‌هایی دارد که مشارکت دیگر دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها برای اجرای موفق‌تر آن‌ها ضروری است.

وی با تشریح این طرح‌ها گفت: در طرح برکت چهار رقم آخر حقوق کارکنان که در یک مورد مبالغی ناچیز است ولی با اجرای این طرح، شاهد جمع‌آوری مبالغ زیادی خواهیم بود، همکاری دیگر دستگاه‌ها در همراهی با این طرح می‌تواند موجب برداشتن قدم‌های مؤثری در کاهش مشکلات نیازمندان جامعه شود.

فرهادی ادامه داد: چهار رقم آخر حقوق کارکنان که به ریال است در مجموع می‌تواند بخشی از مشکلات ایتام و محرومان را در سرفصل‌هایی چون جهیزیه، نیازهای دانشجویی، دانش‌‌آموزی و مهم‌تر از آن نیازهای معیشتی برآورده کند.

این مسئول حمایتی همچنین توضیح داد: در طرح مفتاح‌الجنه نیز مسئولان و مدیران به منازل نیازمندان و افراد محروم در شهر و روستا مراجعه می‌کنند و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شده و در حد توان و بضاعت مساعدت می‌کنند.

فرهادی در ادامه به توضیح در مورد طرح کوثر پرداخت و گفت: در این طرح نیازهای زوج‌های جوان به جهیزیه و مقدمات تشکیل خانواده مورد توجه قرار می‌گیرد که امید است با اجرای موفق این طرح و همکاری و همراهی ادارات، مسئولان، انسان‌های نیکوکار و خیرین بتوانیم تا حد زیادی جهیزیه دختران دم‌بخت را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد طرح محسنین و رضوان را نیز از دیگر طرح‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان خواند و اضافه کرد: در طرح محسنین نیازهای افراد غیر تحت حمایت و در طرح رضوان نیز مسکن محرومین مورد توجه است.

معاون مدیریت امور شعب بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست پیش‌قدم شدن در کارهای خیر را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: کمیته امداد نقش مهمی در کاهش آلام مردم دارد که در این راستا برنامه‌های این نهاد مورد حمایت بانک تجارت خواهد بود.

ضرغام زابلی اظهار کرد: کارهای امداد و کمک به محرومان باید از کانال کمیته امداد باشد که به همین منظور در موضوع نذر و نیاز و دیگر مساعدت‌ها، این بانک آماده همکاری با کمیته امداد است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول