اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌شرقی:

90 هزار خانواده در آذربایجان‌شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌شرقی تعداد خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان را 90 هزار خانواده اعلام کرد.

90 هزار خانواده در آذربایجان‌شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند

حسین دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: تعداد 71 هزار و 553 خانواده از تمام خدمات کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین هفت هزار و 612 خانواده به تعداد 25 هزار و 806 نفر از خدمات چندخدمتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه سرانه پرداخت مستمری به یک خانواده هفت نفره 420 هزار ریال است یادآور شد: بیش از 71 هزار خانوار در استان ماهانه از کمیته امداد، مستمری دریافت می‌کنند که در سال قبل حدود 550 میلیارد ریال برای این کار پرداخت شد.

برگزاری جشن خودکفایی 8 هزار خانواده کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت 244 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای طرح‌های مشاغل خانگی مددجویان و برگزاری جشن خودکفایی 8 هزار خانواده کمیته امداد خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال 90، مبلغ 233 میلیارد ریال برای پنج هزار و 179 طرح مشاغل خانگی از طرف کمیته امداد امام خمینی استان به مددجویان پرداخت شده است.

دشتی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال 91 نیز مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال برای 245 طرح مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 325 میلیارد و 600 میلیون ریال هم به طرح‌های خوداشتغالی که 167 طرح می‌باشد پرداخت شده است. موضوع خوداشتغالی و افزایش عزت نفس مددجویان تحت حمایت این نهاد رویکرد جدید کمیته امداد می باشد که گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده است.

یک هزار خانوار کمیته امداد در تبریز صاحب خانه می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: یک‌هزار خانوار تبریزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که فاقد مسکن هستند، صاحب خانه می‌شوند.

دشتی اظهار کرد: 392 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمیته امداد استان علاوه بر ثبت‌نام این یک‌هزار نفر در طرح مسکن مهر، آورده اولیه برای دریافت مسکن مهر این افراد را نیز پرداخت کرده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول