اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

تحقق 243 درصدی تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته تعهد اشتغال کمیته امداد استان تحقق 243 درصدی را تجربه کرد.

تحقق 243 درصدی تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته 10 هزار مراجعه‌کننده برای اشتغال داشتیم و 7 هزار پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: از این تعداد 6 هزار نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و یک‌هزار پرونده نیز در دبیرخانه کارگروه اشتغال آماده معرفی به بانک‌ها هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌ خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعهد اشتغال این مجموعه در سال گذشته ایجاد 2 هزار فرصت شغلی بوده است، یادآور شد: این مجموعه با ایجاد 4 هزار و 513 فرصت شغلی جدید تحقق 243 درصدی اشتغال را رقم زده است.

عنایتی‌فر به نقش رسانه در راستای انجام رسالت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: رسانه‌های گروهی می‌توانند در اعتمادسازی در بین مردم و افزایش آگاهی آن‌ها در مورد فعالیت‌های امداد نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مجموعه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امروز در دهه چهارم از فعالیت خود قرار دارد و فعالیت این مجموعه پس از انقلاب منشأ خدمات و تحولات زیادی در کشور شده است.

*25 درصد منابع کمیته امداد مردمی است

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌ خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته حوزه مشارکت‌های مردمی در استان فعالیت خوبی داشته است به گونه‌ای که 25 درصد منابع امداد در سال گذشته از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شد.

عنایتی‌فر افزود: در شش ماه دوم سال گذشته کمیته امداد استان رتبه سوم کشوری را در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی کسب کرده است.

وی یادآور شد: در سال 89 در سطح استان 76 هزار مشترک صندوق صدقات وجود داشتند که این رقم در سال 90 به 88 هزار مشترک افزایش یافته است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی افزود: همچنین تعداد حامیان ایتام از 8 هزار و 300 حامی در سال 89 به 10 هزار حامی در سال 90 افزایش یافته است؛ همچنین درآمد ماهیانه این مجموعه نیز از 416 میلیون تومان در سال 89 به 716 میلیون تومان در سال 90 افزایش یافته است.

عنایتی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار دانش‌آموز و یک‌هزار و 200 دانشجو زیر پوشش خدمات مجموعه کمیته امداد هستند، گفت: برنامه‌های آموزشی برای این قشر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول