اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل خبر داد

توزیع 5 تن مرغ گرم بین مددجویان کمیته امداد آمل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از توزیع 5 تن گوشت مرغ گرم رایگان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

توزیع 5 تن مرغ گرم بین مددجویان کمیته امداد آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری از توزیع پنج تن گوشت مرغ گرم رایگان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این کار با همکاری اداره بازرگانی شهرستان انجام شده که کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان مرغ گرم را با قیمت مصوب ستاد پشتیبانی به میزان کیلویی 4 هزار و 700 تومان حتی پائین‌تر از قیمت تعادلی ماه مبارک رمضان خریداری کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل با اعلام اینکه این مرغ‌های گرم به صورت رایگان در بین خانواده مددجویان توزیع شد، گفت: نزدیک به 10 روز کار توزیع مرغ بین 6 هزار و 500 خانوار مددجوی آملی به طول انجامید.

علیپور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به دیدار خانواده‌های نیازمند می‌رویم، خاطرنشان کرد: در هفته نخست این ماه مبارک از 25 مددجوی تحت حمایت ایتام و مستمند سه روستای بانصرکلا، بامرکلا و دنگپیا از بخش دابودشت این شهرستان دیدن کردیم.

وی اضافه کرد: این دیدار با حضور بخشدار دابودشت، رئیس هلال احمر آمل و خیران انجام شد تا از نزدیک مشکلات خانواده‌ها بررسی شود.

علیپور با اشاره به اینکه در پایان این دیدار به خانواده‌ها سبد کالا شامل مواد غذایی و پروتئینی اهدا شد، اذعان داشت: همچنین مقرر شد تا به خانواده‌های مستعد که دارای استعداد شغلی بوده و نیازمند به مساعدت مالی هستند نیز برای ایجاد اشتغال وام اعطا شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل در پایان از بازدید خانواده نیازمندان روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان در هفته دوم ماه مبارک رمضان خبر داد تا با حضور بخشدار و دیگر مسئولان به مشکلات آنها رسیدگی شود.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول