اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد خواستار شد

ایجاد خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد بر ایجاد خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و گفت: باید جامعه را به سوی رشد و تعالی سوق داده و مستضعف‌پروری را در جامعه حذف کنیم.

ایجاد خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی،  حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نشست صمیمی با مدیران کمیته امداد خراسان‌شمالی اظهار کرد: کمیته امداد از ابتدای تاسیس تاکنون توانسته بسیاری از خلاها و ضعف‌های جامعه را‌ بپوشاند و یاری‌رسان بسیاری از نیازمندان باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به روند صعودی جامعه به سوی تعالی  ضروری است از روش‌های پیشرفته در رفع نیاز افراد جامعه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی بر ایجاد خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و گفت: باید جامعه را به سوی رشد و تعالی سوق داده و مستضعف‌پروری را در جامعه حذف کنیم و در عین حال بتوانیم عزت نفس را در افراد ایجاد کنیم.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان این نهاد اظهار کرد: شما به دلیل کمک به خلق در پیشگاه باری تعالی در درجه بالایی از تقرب قرار دارید.

امام جمعه بجنورد همچنین بر همکاری دو جانبه کمیته امداد و دفتر امام جمعه تاکید کرد و افزود: همکاری ‌و تعامل بیشتر می‌تواند زمینه‌ساز خدمت بهتر به خلق را فراهم سازد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از ورود امام جمعه، گفت: این نهاد آمادگی لازم برای هرگونه اقدام در راستای برطرف‌سازی محرومیت استان را دارد.

امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این نهاد 70 هزار مددجو و مستمری بگیر را در پوشش خود قرار داده است افزود: علاوه بر آن توانسته از 45 هزار نفر اقشار آسیب‌پذیر استان حمایت کند.

وی به خدمات کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: در قالب نظام جامع آموزش خانواده تاکنون آسیب شناسی بیش از 10 درصد خانواده‌های زیر پوشش این نهاد صورت گرفته و طی این برنامه هر 200 خانواده زیر نظر یک مشاور دینی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول