اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

70 هزار مددجوی کمیته امداد اطعام می‌شوند/ اردبیل 4000 یتیم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان 70 هزار مددجوی کمیته امداد اطعام می‌شوند.

70 هزار مددجوی کمیته امداد اطعام می‌شوند/ اردبیل 4000 یتیم دارد

بهروز زلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان کمیته امداد برنامه‌های متنوعی را برای رفع نیازمندی خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد آغاز کرده است که امیدواریم با مشارکت و همکاری خیرین بتوانیم در این کار توفیق یابیم. وی اطعام نیازمندان و اکرام ایتام را حرکتی مثبت و مشارکتی فعالانه از سوی کمیته امداد و انسان‌های خیر‌خواه توصیف کرد و یادآور شد: ما امسال در حمایت از این خانواده‌ها جیره غذایی خشک و یا غذای گرم به تمام مددجویان تحت حمایت خود پرداخت کرده و یا آنها را در کنار سفره‌های کریمانه میهمان دستان پر‌مهر خیرین می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در خصوص برنامه مفتاح‌‌الجنة نیز خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف هم‌نشینی و مجالست مسئولان و خیران با محرومان تدارک دیده شده است که امسال نیز سعی داریم با گستردگی خاص این برنامه‌ را عملیاتی کنیم.

زلالی با یادآوری اینکه از 15 رمضان اجرای این برنامه‌ها آغاز می‌شود، گفت:‌ در طرح اکرام ایتام و نیازمندان ظرفیت خوبی را از سوی خیرین نیکوکار شاهد هستیم به طوری که در تلاش هستیم با سرکشی و بازدید از خانواده‌های نیازمند به نیازمندی آنها پاسخ دهیم.

برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با اعلام اینکه از 15 رمضان نمایشگاه توانمندی خانواده‌های زیر‌پوشش کمیته امداد در صحن بقعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای مددجویان عرضه می‌شود تا از این طریق بتوانیم از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در راستای حمایت از نیازمندان بهره لازم را ببریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل همچنین از راه‌اندازی سفره‌های کیلومتری با هدف اطعام نیازمندان و فقرا خبر داد و افزود: در یک فضای باز در یکی از ساختمان‌های کمیته امداد هر شب سفره‌های کریمانه‌ای را باز خواهیم کرد تا با دعوت از مددجویان و نیازمندان آنها را اطعام کنیم.

زلالی به برنامه شب گذشته اطعام نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش اشاره کرد گفت: یکی از خیرین در تالار دریای اردبیل 700 نفر از این خانواده‌ها را دعوت کرده و با دادن افطاری و غذای گرم از آنها در این ماه پر‌خیر و برکت پذیرایی کرد.

وی تصریح کرد: همین روند ادامه خواهد داشت که امیدواریم دیگر خیرین استان در تمام شهرها و روستاها نیز بکوشند تا یک فضای خوبی را برای بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان فراهم آورند.

اردبیل 4000 یتیم دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار یتیم شناسایی شده و صاحب پرونده رسمی هستند، ابراز داشت: ما همچنان حامی‌یابی خود را انجام می‌دهیم و معتقدیم هر چقدر حامیان این ایتام بیشتر باشند به همان نسبت رفع نیاز و مرتفع شدن مشکلات آنها متناسب با افزایش نیاز و رفاه جامعه تامین شده و در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

زلالی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در استان و هم در سایر مناطق کشور به ویژه تهران، کار حامی‌یابی و ثبت نام از حامیان خیر‌خواه برای سرپرستی ایتام آغاز شده است که امیدواریم مردم خیر‌خواه استان اردبیل نیز با ورود به این حوزه برای آخرت خود اندوخته ارزشمندی را به وجود آورند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول